Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - فرمانده پلیس راه بروجرد با اشاره به اینکه هم اکنون ترافیک درمسیرهای ارتباطی شهرستان روان است، گفت: 6 اکیپ ثابت وسیارپلیس راه درایام اربعین حسینی به صورت شبانه روزی محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد را کنترل و بازرسی می کنند.

سرهنگ عبدالرحمن حقیقی روزچهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد با چهاردوربین ثابت کنترل سرعت و پنج دوربین سیاراکیپ های پلیس راه تحت نظارت کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اتوبوس های مسافربری نیزازطریق GPS به صورت ماهواره ای کنترل می شوند و در صورت تخلف شناسایی و متوقف خواهند شد.
وی بیان کرد: محور زالیان و نهاوند به سمت بروجرد ازجمله محورهای پرتردد زایران اربعین هستند که به صورت کامل تحت پوشش جاده ای پلیس راه شهرستان بروجرد قرار دارند.
فرمانده پلیس راه بروجرد ادامه داد: رانندگان با حفظ آرامش دررانندگی و رعایت سرعت مجاز و پرهیز ازسبقت های غیرمجاز از به وجود آمدن خسارت به خود ودیگران جلوگیری کنند.
سرهنگ حقیقی با بیان اینکه صحبت با تلفن همراه و خوردن وآشامیدن از عوامل بروز سوانح رانندگی هستند، افزود: رانندگان قبل ازسفراستراحت کافی داشته باشند زیرا خواب آلودگی یکی ازعوامل مهم بروز تصادفات رانندگی است.
وی با اشاره به اینکه ترافیک درمحورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد از سه روزمانده به اربعین تا زمان برگشت زایران سنگین می شود، گفت: دراین ایام کنترل وبازرسی جاده ای نیزتشدید خواهد شد.
بروجرد در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان مرکزوجنوب کشور را به شمال وغرب کشور وصل می کند براین اساس در ایام اربعین وعزیمت زایران به سمت کربلا شاهد ترافیک سنگین در این مسیرها خواهیم بود.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: تمام گشت‌های عملیاتی راه‌وترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات در محورها مستقر و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی و پاک‌سازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: باتوجه‌به لغزندگی محورها مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6095917

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان