Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات انفرادی و دونفره اپن جهانی چلنج کاپ بلژیک، نمایندگان کشورمان علی رغم صعود از مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی و یک پیروزی در اولین بازی مسابقات دو نفره، با شکست در مقابل رقبا از گردونه مسابقات خارج شدند.

به گزارش ایسنا، تیم دو نفره ندا شهسواری و مریم صامت که در اولین گام با پیروزی بر تیم دو نفره هلند به مرحله بعد راه یافته بودند، در مقابل تیم دو نفره چین تایپه در سه گیم ‌متوالی اما با امتیازات نزدیک بازی را واگذار نمودند (۱۱-۹ ، ۱۱-۷ ، ۱۲-۱۰)

ندا شهسواری و مریم صامت که در مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی با یک شکست و یک پیروزی به دور بعد بازی ها راه یافته بودند، در جدول نهایی که بصورت حذفی برگزار می گردید با نتایج مشابه ۴-۲ در مقابل رقبایی از کشورهای سوئد و ایتالیا بازی را واگذار و از دور مسابفات خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم صامت با رنکینگ ۴۳۰ در مقابل وردنیکا با رنکینگ ۳۴۷ از ایتالیا بازی را با نتیجه ۴-۲ واگذار نمود، ندا شهسواری نیز با رنکینگ ۲۷۲ در مقابل جنیفر با رنکینگ‌ ۲۷۱ بازی را با نتیجه ۴-۲ واگذار نمود.

این اولین میدان بین المللی صامت بعد از مسابقات جهانی می باشد که اواسط خرداد ماه سال جاری در آلمان برگزار گردید و ندا شهسواری هم بعد از جهانی آلمان فقط در مسابقات کاپ آسیا حضور بهم رسانده است، ضمن اینکه هر دو ورزشکار در اردوی مشترک با کشور ترکیه در ماه های گذشته حاضر بوده و قبل از اعزام به مسابقات بلژیک نیز در اردوی مشترک داخلی تحت نظر مدیر تیم‌های ملی شرکت داشته‌اند.

یادآور می گردد هدایت این دو ورزشکار در چلنج کاپ بلژیک را دکتر فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بزرگسالان عهده دار بوده اند.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند