Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام صادق خوشنام به هفته دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود:هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان هرسال فرصت مناسبی برای بصیرت افزائی دانش آموزان ودانشجویان مسلمان نسبت یه جنایات بی شمار آمریکاانگلیس و اسرائیل است.
وی تصریح کرد: ماباید با بصیر ت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزائی دررابطه با جنگ نرم دشمن و استکبار جهانی به دانش آموزان بسیجی که افسران جنگ نرم در این مبارزه هستند ابن‌ها را نسبت به نقشه‌های استکبار جهانی دررابطه با شبکه‌های اجتماعی اینترنت و فضای مجازی آگاهانه‌تر کنیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بهاباد سالگرد شهادت نوجوان بسیجی شهید محمد حسین فهمیده را گرامی داشت و گفت:: شهید حسین قهمیده نماد ایثار شجاعت ومعرفت نسبت به انقلاب و اسلام بوده وهست.
این مقام مسئول عنوان کرد: بسیج دانش آموزی به الگو‌های اسلامی وانقلابی همچون شهید محمد حسین فهمیده نیاز دارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ هیچیک از هدایای مادی پاسخگوی خدمات آموزگاران نخواهد بود که بهای چیزی که بی منت به ما داده اند، از دانش و ادب و تربیت و اخلاق، آنقدر سترگ است که چیزی با آن برابری نخواهد کرد و نماد‌های فروتنی و ایثار، حتی انتظار قدردانی و سپاس هم ندارند.

معلم کسی است که علاوه بر شایستگی‌های تحصیلی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خود، هنر تدریس و سازندگی همه جانبه شاگردان را در اختار دارد.

او پیوسته در جوش و خروش برای ساختن خود و ایجاد تغییر و تحول در وجود شاگردان است.

او دارای توانمندی ویژه تجربی و تربیتی برای هدایت و راهنمایی افراد است.

به دیگران آموزش می‌دهد و دارای توانمندی‌های تجربی و تحصیلی ویژه‌ای برای سازماندهی و هدایت تجارب یادگیری، دانش، عاطفه و حرفه است.

آموزش به کمک او به صورت فردی و دسته جمعی صورت می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون