Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@12:25:03 GMT

افزایش 200 درصدی جمع اوری زکات در استان مرکزی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۵۹۰۶

‍‍‍‍‍‍

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان : در شش ماهه ابتدای سال نزدیک به چهار میلیارد تومان زکات در استان جمع اوری شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان در همایش تقدیر از عاملین و زکات شهرستان شازند گفت: در شش ماهه ابتدای سال نزدیک به چهار میلیارد تومان زکات در استان مرکزی جمع اوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی نژاد ریشه‌کن کردن فقر در جامعه و برطرف کردن مشکلات نیازمندان از مهم‌ترین آثار احیای زکات بین مردم برشمرد و گفت: پرداخت به موقع زکات علاوه بر رفع معضل فقر و مشکلات مادی فقراء، باعث برکت در اموال مؤدیان و آبادی محله‌ها و شهرها می‌شود و هر مقدار که زکات جمع‌آوری شود 60 درصد برای فقرا و 40 درصد برای اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص پیدا می‌کند. وی بیان کرد:  با همکاری ائمه جمعه شهرستان ها و شوراهای زکات، امسال نسبت به سال گذشته روند روبه رشدی را در بحث جمع آوری زکات داشتیم به طوری که در شش ماهه نخست سال 95 میزان یک میلیارد و 300 میلیون تومان زکات جمع آوری شد که در شش ماهه اول سال 96 این میزان به 3 میلیارد و 800 میلیون تومان رسید و نزدیک به 200 درصد رشد داشته است. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی یادآور شد: ظرفیت استان مرکزی بیشتر از این رقم هاست و باید تلاش کنیم افرادی که توانایی پرداخت دارند را ترغیب کنیم و و با تلاش همگانی این شاخص دینی مردم استان مرکزی را نسبت به سال گذشته بیشتر مطرح کنیم. در پایان این مراسم از تعدادی از عاملین و مؤدیان زکات شهرستان که در بحث پرداخت و جمع اوری و ترغیب مردم به پرداخت زکات تلاش داشتند، تقدیر به عمل آمد.   دانلود    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان