Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی، گفت: در کربلا امام حسین (ع) از همه چیز خود گذشت تا مردم را از زیر سلطه ظالمان نجات دهد و امام خمینی (ره) نیز راه زندگی را به ما نشان داد تا در برابر ظلم و جور ایستادگی کنیم .

وی با اشاره به وقایع یوم الله سیزده آبان ، اعتراض حضرت امام خمینی ( ره ) به کاپیتولاسیون و اقدامات رژیم طاغوت و دفاع از حقوق مردم، عزت را دستاورد این روز عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل ظلم و استبداد می ایستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حسینی شاهرودی  با بیان اینکه  حضرت امام خمینی (ره) در دوران تبعید استقرار نظام حکومت اسلامی را پایه ریزی و زمینه تشکیل جمهور اسلامی را فراهم کرد، گفت: در ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان انقلابی به رژیم طاغوت اعتراض کردند و در این روز جمعی از دانش آموزان به شهادت رسیدند و دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش به سزایی دارند .

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۹ را یکی دیگر از وقایع این روز نام برد و گفت: با این اقدام انقلابی دانشجویان که توسط حضرت امام خمینی (ره) به انقلاب دوم نام گرفت مرکز توطئه آمریکا شناسایی و برچیده شد و ابعاد آن برای مردم آشکار و با روشنگری دانشجویان پیرو خط امام نقشه های آمریکا بر ملا شد .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان طرح ریزی کودتا برای براندازی نظام اسلامی و تحمیل جنگ تحمیلی را از دیگر  برنامه های شوم دشمنان اعلام کرد و گفت: علیرغم توطئه چینی و دشمنی مستمر بدخواهان نظام اسلامی ، تا کنون همه برنامه ها و دشمنی آنان با شکست مواجه شده است .

وی به نقش دانش آموزان در جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز گواه  حضور موثر دانش آموزان در عرصه دوران دفاع مقدس است،  گفت: دانش آموزان با شور و شوق شهادت و ایثار از کیان نظام اسلامی دفاع کرده و کارهایی بزرگی انجام دادند .

آیت الله حسینی شاهرودی شهید فهمیده را یکی از جلوه های ایثار و شجاعت معرفی کرد و گفت: شهید فهمیده با ایستادگی در مقابل دشمن و تقدیم جان در حقیقت خود را فدا کرد تا دیگران بمانند و دشمن وارد میهن نشود و این سبک زندگی اسلامی  و ایثار جان برای دفاع از کشور برای همیشه ماندگار و در تاریخ جاوادنه خواهد ماند .

وی با اشاره به تجهیز دشمن بعثی توسط استکبار جهانی و قدرتهای شرق و غرب گفت: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی و با توکل به خدا در برابر تمام استکبار ایستادگی کرد و این اراده های پولادین باعث پیروزی و عزت مردم شد .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه را توطئه دیگر استکبار جهانی  برای مقابله به جمهوری اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه سربازان اسرائیلی با عناوینی مانند داعش و النصره جنایات و ظلم زیادی در حق مردم عراق، سوریه و لبنان و … کشورهای اسلامی روا داشتند، گفت: امروز به حمد لله این گروه های تکفیری در حال نابودی کامل هستند  و این نقشه دشمن نیز با شکت مواجه شده است .

وی ایجاد ناتوی عربی علیه نظام اسلامی و فروش جنگ افزار های مختلف به حاکمان منطقه را برای مقابله به جبهه مقاومت را دیگر توطئه دشمنان دانست و عنوان کرد: حضور آمریکا در هر کجا با کشتار مردم همراه بوده است و با اتکا بر قدرت نظام مقدس مهوری اسلامی مناقشات منطقه ای حل می شود و ایران عزیز با شعار استکبار ستیزی در برابر سردمداران نظام سلطه ایستاده است.

آیت الله حسینی در پایان با تاکید بر تقدم تربیت بر آموزش و ضرورت توجه به موضوعات تربیتی دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان و جوانان عزیز باید با درس خواندن و تربیت صحیح سبک زندگی اسلامی را کسب کنید، چرا که تلاش دشمنان غالب کردن فرهنگ غرب  است و باید در برابر آن ایستادگی کرد. 

true برچسب ها : بسیج دانش آموزی سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟

خلاصه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهش ۱۴۰۳ برگزار شد، به این شرح است:

- پیشرفت،‌ امنیت، سلامت، علم و تحقق همه ارزش‌های انسانی و اسلامی در کشور در گرو وجود نیروی انسانی مناسب است که این کار عظیم برعهده آموزش‌وپرورش است.

- ترمیم سند تحول با استفاده از نخبگان داخل و خارج آموزش‌وپرورش، باید مستمر ادامه یابد.

- توانمندسازی معیشتی و مادی معلمان همیشه مورد تأکید بوده و اکنون نیز هرچه ممکن است باید در این زمینه تلاش شود.

- معلم از نیروی معنوی و عشقی که در وجود هر انسانی به تعلیم و تربیت وجود دارد، استفاده کند و با بهره‌مندی از ملزومات، نیازها و تجربیات، شغل پرمرتبت معلم را قوام و استواری و استحکام دهد.

- نیت، روحیه، انگیزه و درک حقیقی از «معلمی»  لازمه پرورش نسل‌ نو است.

 - تقویت مراکز تربیت معلم لازمه دستیابی جامعه معلمین به سطح تراز است.

- دانشگاه فرهنگیان و دیگر مراکز تربیت معلم باید کاملاً تقویت شوند.

- صرف توجه معلم به مسائل پرورشی کافی نیست و باید مجموعه‌ای، متولی این مسئله بسیار مهم باشد.

- جلوگیری از ایجاد و شیوع آسیب‌های اجتماعی جزو توقعات از جوانان است.

- در خود مدارس آسیب‌های اجتماعی وجود نداشته باشد که این جزو وظایف معاونت پرورشی است.

- تبیین صحیح مسائل بنیادی کشور و نظام برای نوجوانان و جوانان، وظیفه دیگر معاونت پرورشی است.

- دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان باید از منطق و عقلانیت سیاست‌ها و رفتار نظام باخبر باشند و بدانند پشت شعارهای  «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیلِ» ملت چه منطقی نهفته است و چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست.

- ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش مهم است.

- در مدیریت‌های سطح بالا تا متوسط تأکید بر ثبات دارم تا بتوان برنامه‌ها و کارهای مهم را دنبال کرد.

- الگوسازی و معرفی نمونه‌های برتر معلمان ضروری و شوق‌آفرین است.

- معلم باید در کنار علم‌آموزی، انگیزه، همت، اعتماد به نفس و شوق به درس و کار هم به دانش‌آموز بدهد تا ظرفیت‌های درونی او شکوفا شود.

- «دادن نگاه ملی به دانش‌آموز» انتظار دیگر است، یعنی دانش‌آموز بداند که تحصیل و کلاس درس قطعه‌ای از حرکت عمومیِ پیشرفت و جزیی از ماشین عظیم پیش‌برنده کشور و نظام است.

- «امیدآفرینی» ، «تشویق دانش‌آموزان به فعالیت‌های اجتماعی» و همچنین «مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان»، توصیه‌های دیگر رهبر انقلاب به معلمان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد