Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری دومین جشنواره استانی مولودی خوانی در استان و همزمان با هفته وحدت سال آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صلاح الدین قره تپه در گفتگو با  طاق نیوز، از برگزاری دومین مرحله جشنواره استانی مولودی خوانی در استان خبر داد.

وی افزود: این جشنواره به همت بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، با هدف تقویت این هنر ریشه دار و تحکیم وحدت بین مذاهب اسلامی در استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با اشاره به وجود مذاهب اسلامی چون شیعه و اهل تسنن در استان کرمانشاه، برگزاری این جشنواره را زمینه ساز ایجاد یک حس معنوی مشترک بین مذاهب مذکورعنوان کرد.

وی افزود: هنر مولودی خوانی، از جمله اشتراکات بین برادران مسلمان پیرو این مذاهب خصوصا در استان کرمانشاه است و برگزاری چنین جشنواره هایی می توانند پیوند بین این اقوام و مذاهب را مستحکم تر از گذشته کند.

قره تپه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور را 15 آذر ماه امسال عنوان و تصریح کرد: این جشنواره همزمان با هفته وحدت سال آینده برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان به حضور در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه آن واقع در سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه- میدان آزادگان- مجتمع فرهنگی و هنری انتظار ارسال و یا از طریق نواحی سازمان بسیج هنرمندان در شهرستان های کرمانشاه، روانسر، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین نسبت به شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه شماره تلفن 37249779 را به عنوان دیگر پل ارتباطی برای شرکت کنندگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید نمونه آثار خود را در قالب لوح فشرده ارائه دهند تا پس از داوری آثار، نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شوند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»