Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛ محمدحسین اسماعیلی با اشاره به اینکه بعد از انتشار عمومی فراخوان پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم خوشبختانه استقبال خوبی از این رویداد هنری شده است، گفت: بیش از هزار اثر به دبیرخانه جایزه محتشم ارسال شده است.


اسماعیلی افزود: امکان تمدید زمان ارسال آثار وجود ندارد و علاقه مندان و هنرمندان فقط تا پایان 14 آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جایزه محتشم توضیح داد: این جایزه در چار بخش شعر(کلاسیک و آزاد)، هنرهای تجسمی(نقاشی، تصویرسازی و پوستر، خط، نقاشیخط و آثار حجمی)، عکس و رسانه های دیجیتال برگزار می‌شود.


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: روز دوشنبه (15 آبان ماه) انتخاب و داوری آثار انجام و آثاری که قرار است به نمایشگاه راه پیدا کنند انتخاب می‌شوند.


وی گفت: در مجموع 80 اثر به نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که از 20 تا 25 آبان ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱7 نمایشگاه در گالری رسول مهر واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید برپا و بازدید برای عموم آزاد است. اختتامیه جایزه محتشم نیز روز 24 آبانماه ساعت 15 در سالن اجتماعات رسول مهر در آدرس فوق برگزار و برگزیده‌ها در بخش‌های مختلف معرفی خواهند شد.


به گفته وی، پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 14 آبان ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com ارسال کنند.

500

محتشم تختتامیه اسماعیلی ارشاد استان تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور