Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > خوزستان - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که تمام تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای مهار فوران چاه 147 رگ سفید در محل مستقر شده اند اظهار داشت: ​5 خط لوله انتقال آب برای تامین آب مورد نیاز عملیات اطفاء​حریق و حفاری چاه های انحرافی احداث شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتخیز جنوب: مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با بيان اين که تمام تجهيزات و ماشين آلات مورد نياز براي مهار فوران چاه 147 رگ سفيد در محل مستقر شده اند اظهار داشت: ​5 خط لوله انتقال آب براي تامين آب مورد نياز عمليات اطفاء​حريق و حفاري چاه هاي انحرافي احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيژن عالي پور گفت:​ ساير کارهايي که بر اساس برنامه ريزي بايد انجام شود در دست انجام است و هم اکنون کمبودي از نظر تامين ماشين آلات و تجهيزات نداريم.

وي افزود: پس از تعيين محل چاه جديد از سوي کارشناسان مهندسي نفت و زمين شناسي احداث لوکشين جديد براي حفاري چاه انحرافي آغاز شده و با آماده شدن محل، دکل حفاري شرکت ملي حفاري ايران مستقر خواهند شد.

عالي پور با بيان اينکه کوهستاني بودن منطقه عمليات آماده سازي محل چاه را با کندي همراه کرده است تاکيد کرد:​ با تلاش و همت همه همکاران تمامي ماشين آلات سيار ساختماني اعم از لودر، ​بلدوزر، ​گريدر و پيکور مشغول کار هستند و ماشين آلات مازاد نيز براي پشتيباني ضروري اعزام شده است.

46

 

کلید واژه‌ها : آتش سوزی - آتش‌نشانی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان نیاز پژوهشی این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ‌زاده گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» این شرکت در نظر دارد نیاز پژوهشی خود را که با همکاری واحدهای مختلف فنی و عملیاتی شناسایی می‌شوند، در مقاطع مختلف زمانی و براساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی وزارت نفت، میان دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز علمی، فراخوان کند.

وی عنوان نخستین فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را «تهیه و تدوین دانش‌ فنی، فناوری طراحی و پیاده‌سازی ثبت نرم‌افزار تخصصی مهندسی و عملیات نمودارگیری سطحی با قابلیت تطبیق با مجموعه‌های نمودارگیری سطحی» بیان کرد و افزود: این پروژه با همکاری متخصصان شاغل در واحدهای فنی و مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت تعریف و نهایی شده است و از طریق طرح پژوهشی اجرا می‌شود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در ادامه گفت: موضوع این طرح شامل ساخت نرم‌افزار تخصصی مهندسی عملیات نمودارگیری سطحی است که پیش از این نیز یک نوبت فراخوان شده است و اکنون براساس مصوبات نشست‌های کارگروه داوری و با توجه به اصلاحیه‌های انجام‌شده، دومین فراخوان آن منتشر شد.

بیگ‌زاده درباره راه‌های دسترسی و مشاهده فراخوان بیان کرد: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس www.sate.atf.gov.ir و سامانه نظام ایده‌ها و نیازها به آدرس www.nan.ac قابل مشاهده است و پژوهشگران می‌توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد طرح پژوهشی روی سایت به آدرس www.rtd.nioc.ir تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه یا رئیس پارک علم و فناوری مربوطه در سامانه ساتع ارسال کنند.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی مربوط به طرح پیش‌گفته روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها برای علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت امسال است. شماره‌تلفن‌های ‌ ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۵۸ و ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۲۰ برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها اختصاص دارد.

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب