Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از تشییع پیکر مطهر یک شهید تازه تفحص شده ناجا در مرکز استان خبر داد و گفت: این شهید از شهدای تازه تفحص شده ناجاست که دوشنبه هفته آینده در بجنورد تشییع می شود.

سرهنگ احیاء محمد امیری، مدیرکل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ظهر امروز یازدهم آبان ماه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: پیکر مطهر شهید والامقام «محمود نیستانی» یکی از ۵۴ شهید تازه تفحص شده ناجا (ژاندارمری) دوشنبه هفته آینده پانزدهم آبان ماه با حضور عموم مردم شهید پرور خراسان شمالی در بجنورد تشییع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید والامقام «محمود نیستانی» روز یک شنبه چهاردهم آبان ماه وارد فرودگاه بجنورد می شود، به برگزاری آئین استقبال از پیکر پاک این شهید اشاره کرد و گفت: مراسم استقبال عصر روز یک شنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از محل کلانتری ۱۱ بجنورد و با حضور مردم و مسئولان به سمت مسجد انقلاب صورت خواهد گرفت که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، آئین وداع با شهید معزز را خواهیم داشت.

 

سرهنگ امیری افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید دوران دفاع مقدس صبح روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از محل مسجد انقلاب تا میدان کارگر برگزار و سپس به گلزار شهدا بجنورد منتقل شده و در قطعه دوم گلزار شهدا به خاک سپرده می شود.

 

وی افزود: شهید والامقام «محمود نیستانی» فرزند غلامعلی، متولد سال ۴۸، در سال ۶۷ به جنگ اعزام شد که در درگیری تک دشمن ۶۷، در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

بر اساس این خبر؛ پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس که طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند، سیزدهم مهرماه سال جاری از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند که ۵۴ شهید از این شهدا از شهداء ژاندارمری بودند که توسط تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

 

طبق اعلام کمیته مفقودین، هویت پیکر مطهر ۲۵ شهید از این ۵۴ شهید تازه تفحص شده ناجا شناسایی شده و مراسم تشییع متمرکز این شهدای معظم، ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۲ آبان ماه سال جاری بعد از اقامه نماز جمعه تهران از میدان انقلاب به سمت تقاطع حافظ برگزار می شود.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم