Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسطوره باشگاه یوونتوس گفت: فارغ از این که من یک طرفدار یوونتوس بودم، در شب اول حضورم در تورین، خواب به چشم‌هایم نمی آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، الساندرو دل پیرو، رکورددار بازی و گلزنی در تیم فوتبال یوونتوس که روز گذشته با انتشار ویدیویی، صد و بیستمین سالروز تاسیس یوونتوس را تبریک گفت، در مصاحبه‌ای، در خصوص ابتدای دوران حضورش در این تیم صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره باشگاه یوونتوس در خصوص حضورش در این باشگاه اظهار داشت: فارغ از این که من یک طرفدار یوونتوس بودم، در شب اول حضورم در تورین، خواب به چشم‌هایم نمی آمد. این لحظه‌ای سرشار از خوشحالی برای من بود. آن شب نتوانستم خیلی بخوابم. سپس شما متوجه می‌شوید که کجا هستید و هم تیمی‌هایتان در چه سطح بالایی قرار دارند. در ابتدا، کار برایم کمی مشکل بود اما هم‌تیمی‌هایم به من کمک کردند. سپس به درک خوبی از هم‌تیمی‌هایم و جو باشگاه رسیدم و همه چیز خوب شد. وقتی بونیپرتی مرا به یوونتوس دعوت کرد، به من گفت که موهایت را کوتاه کن و من این کار را انجام دادم. وقتی من و مدیر برنامه ام وارد اتاق بونیپرتی شدیم، او پنج دقیقه صحبت کرد و سپس گفت که این قرارداد است، امضایش کن.

دل‌پیرو ادامه داد: اولین بار آنیلی را در ویلار پروسا و زمانی که تیم در قرنطینه بود، ملاقات کردم. آن زمان، دوران خوبی نبود و او پس از معرفی خود در طول تمرین، در حالی که یک نسخه از گاتزتا دلو اسپورت در دست داشت، گفت که من فکر می‌کنم شما بهتر از آن چه که این جا نوشته شده، هستید. سپس آنیلی با چند بازیکن از تیم صحبت کرد اما با من حرف نزد. فردای آن روز وقتی سه گل در یک بازی به ثمر رساندم، آنیلی با من هم صحبت کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد

مدافع باتجربه رئال مادرید در مورد آخرین مسابقه ای از لیگ قهرمانان اروپا حرف زد که قرار است در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم در شرایطی که بازی رفت با نتیجه 2-2 تمام شد. 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی کنار کارلو آنچلوتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

5 قهرمانی اروپا و 412 بازی برای رئال مادرید؟ من خیلی به این دستاورد و پوشیدن پیراهن این باشگاه افتخار می کنم. ما تمرکز کرده‌ایم و از اهمیت این بازی آگاه هستیم. امیدواریم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. بسیار هیجان‌زده هستیم و به خوبی می‌دانیم که هواداران خوش‌بین هستند. امیدواریم فردا بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. 

 به آنچلوتی و کادر فنی اش مدیون هستیم

بخش مهمی از موفقیت ما به خاطر کارلو آنچلوتی و کادر اوست. کریم بنزما، مارکو آسنسیو و چند نفر دیگر رفتند. مصدومیت‌های شدیدی برای بازیکنان کلیدی پیش آمد اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم، تا به اینجا تقریبا همه چیز را برده‌ایم. کارلو آنچلوتی و کادرش برای ما کارهای زیادی انجام داده‌اند.

 پیشرفت وینیسیوس

 پیشرفت وینیسیوس جونیور؟ وینی در همه چیز پیشرفت کرده است. او در تمام جنبه‌ها، تمام‌کنندگی، پاس دادن، تمرین سخت کوشی زیادی به خرج داده است. او حالا یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می شود. 

 آخرین بازی 

 وقتی مردم می‌گویند این می‌تواند آخرین بازی مودریچ یا ناچو باشد چه احساسی دارم؟ امیدوارم تا جایی که می‌توانم اینجا بازی کنم، امیدوارم آنها هم تا جایی که می‌توانند اینجا بازی کنند. اما شاید بازی فردا، آخرین بازی لیگ قهرمانان آنها در سانتیاگو برنابئو باشد که البته امیدوارم این گونه نشود. خواهیم دید چه پیش می آید.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی