Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال و خوان مارتین دل پوترو با پیروزی بر رقبا به دور سوم مسابقات مسترز پاریس راه پیدا کردند.

طرفداری- دور دوم مسابقات مسترز پاریس برگزار شد و بزرگترین شگفتی این دور، حذف شدن سید چهار این مسابقات، الکساندر زورف و همچنین حذف جو ویلفرد سونگا بود.

دور دوم مسابقات پاریس در حالی پیگیری شد که جو ویلفرد سونگا و خوان مارتین دل پوترو در تلاش برای رسیدن به مسابقات نیتو لندن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو ویلفرد سونگا برابر هم وطن خود ژولین بنتو مغلوب شد تا شانس رسیدن به مسابقات پایان فصل را از دست بدهد. ساشا زورف سید چهارم مسابقات مسترز پاریس هم برابر روبین هاس مغلوب شد و همچنین یکی از آماده ترین تنیسورهای 1 ماه اخیر، خوان مارتین دل پوترو که با قدرت برابر رقبا پیروز می شود، این بار توانست برابر ژوا سوزای پرتغالی به پیروزی برسد. 

رافائل نادال اعجوبه اسپانیایی هم برابر هیون چانگ کره ای به برتری دو بر صفر رسید تا تلاش خود را برای رسیدن به اولین قهرمانی اش در مسترز پاریس ادامه دهد. رافائل نادال در دور سوم باید برابر پابلو کوئواس قرار بگیرد که در تک بازی سطح هارد برگزار شده بین این دو، نادال در سینسیناتی دو بر صفر پیروز شد. 

در دیگر مسابقات مارین چیلیچ، ژولین بنتو، نیکولاس ماهوت، فیلیپ کراجینوویچ، روبرتو بائوتیستا آگوت، دومینیک تیم، جان ایزنر، پابلو کوئواس، لوکاس پویی، فرناندو ورداسکو، جک ساک، گریگور دیمیتروف و دیوید گوفین برابر رقبا پیروز شدند و به دور سوم مسترز پاریس راه پیدا کردند.

به نقل از atpworldtour، رافائل نادال یکی از برترین تنیسورهای تاریخ پس از قطعی شدن نامبروانی پایان فصل خود، اظهار داشت:

من بسیار بسیار از همه چیز خوشحال هستم. سال شگفت انگیزی بوده است. یک سال پیش هرگز فکر نمی کردم دوباره بتوانم نفر شماره یک تنیس شوم. این نتیجه چیزی است که برای من بسیار معنی دارد اما فصل، تمام نشده است.

دور سوم مسابقات پاریس امروز(پنجشنبه) برگزار می شود:

روبین هاس خوان مارتین دل پوترو 13:30 (کورت مرکزی) دومینیک تیم فرناندو ورداسکو 15:00 (کورت مرکزی) جان ایزنر گریگور دیمیتروف 16:30 (کورت مرکزی) فیلیپ کراجینوویچ نیکولاس ماهوت 17:30        (کورت 1) جک ساک لوکاس پویی 18:00 (کورت مرکزی) دیوید گوفین ژولین بنتو 19:00        (کورت 1) رافائل نادال پابلو کوئواس 22:00 (کورت مرکزی) روبرتو بائوتیستا آگوت مارین چیلیچ 23:30 (کورت مرکزی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا