Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - انتخاب نوشت: آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم در کشور، به رفع مشکلات این شهر تأکید کرد و گفت: دولت باید ردیف بودجه مخصوصی برای قم تعیین کند تا شهرداری بتواند بدون وجود موانع مالی، به رفع مشکلات بپردازد.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار اعضای شورای شهر مقدس قم با تأکید بر اینکه دولت هم باید قم شناسی داشته باشد، ادامه داد: باید به پایگاه انقلاب بودن قم و برخواستن رهبری از این شهر مقدس، از سطح و افقی بالا نگاه کرد که متأسفانه هنوز کمتر به این مسأله توجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شاید در تهران و یا شهرهای دیگری این شرایط وجود داشته باشد، اما بیشتر ساختمان های قم، فرهنگی و دینی است و نه تنها نمی توان از آن ها درآمد داشته باشد، بلکه باید به این مراکز پول هم بدهد، از این جهت دولت باید این مشکل را حل کند.

وی در ادامه به تشریح برخی مشکلات شهری پرداخت و بیان داشت: برج های نیمه کاره این شهر از دیگر معضلات قم است که سال ها به حال نیمه کاره رها شده و چهره شهر را خراب کرده است؛ به شهردار هم گفتم که باید از آن ها تعهد بگیرد که در وقت معینی کار خود را تمام کنند نه این که به دنبال مشتری برای پول گرفتن باشند تا پروژه را تکمیل کنند، چرا که واقعا نمای شهر را زشت کرده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: مشکل دیگر مسأله منوریل است که با توجه به وسط شهر و کنار حرم مطهر بودن، منظره بدی ایجاد کرده است؛ هر چه زودتر باید تکلیف آن مشخص شود و هر کاری قرار است انجام شود، عملی شود.

وی در پایان سخنان خود به رفع مشکلات و تکمیل پروژه فرودگاه قم تأکید کرد و افزود: مسأله فرودگاه قم باید درست شود و شما هم می توانید کمک کنید؛ با ساخت فرودگاه چهره قم عوض می شود و از داخل و خارج به این شهر مقدس سفر می کنند و آبرویی برای قم می شود؛ چرا باید شهری مثل کاشان فرودگاه داشته باشند اما کلانشهر قم که شهری زیارتی است، فرودگاه نداشته باشد؛ در واقع فرودگاه یک پرستیژ برای شهر مقدس قم است

27212

کلید واژه‌ها : آیت الله ناصر مکارم شیرازی - استان قم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 

ایسنا/قم پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع بر دوش عاشقان و منتظران امام زمان(عج)، در صحن مسجد مقدس جمکران آرام گرفت.

آیین تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، سید محمد آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد. 

پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شدند.

۲ مادر شهید مفقودالاثر به نیابت از مادران این ۲ شهید گمنام در کنار خادمان مسجد جمکران و علما مراسم تدفین را انجام دادند.

مداحی مادحین اهل بیت(ع) و دمام زنی از برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش ایسنا، یکی از این ۲ شهید والامقام سال‌ ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ در چنگوله و دیگری سال ۱۳۶۵ در کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد