Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هشت شاکي استقلال که اين روزها در بلاتکليفي کامل به سر مي برد در گفتگو با روزنامه قطري مدعي شد بعيد است ديگر با اين باشگاه تهراني به همکاري اش ادامه دهد.
به گزارش "ورزش سه"، در روزهايي که مشخص نيست تکليف مجتبي جباري با استقلال به کجا کشيده خواهد شد روزنامه الرايه قطر در بدو ورود مجتبي جباري به دوحه گفتگوي مفصلي با ستاره سابق الاهلي انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتداي اين مصاحبه نويسنده با اشاره به توانايي هاي ستاره ايراني نوشت:« مجتبي جباري يکي از بهترين بازيکنان خارجي تاريخ ليگ ستارگان و باشگاه الاهلي است. او فصل قبل به خاطر آسيب ديدگي نتوانست براي الاهلي مفيد باشد و به استقلال ايران برگشت و چهار بازي انجام داد. او عناوين زيادي در ايران و قطر دارد که به محض بازگشت اين بازيکن به دوحه به سراغ او رفتيم که مجتبي با ابراز ارادت خاصي به باشگاه سابق خود در دوحه مدعي شد به خاطر شرايط الاهلي غمگين است».
*ضمن خوشامدگوئي از دليل سفرتان به قطر بگوئيد و اين که چرا بازي کردن را متوقف کرديد؟
از خوشامدگويي شما متشکرم. در حقيقت چند دليل براي سفرم به قطر وجود دارد که يکي از آنها تمديد اقامتم است. من عاشق دوحه هستم و مي‌خواهم اين راه ارتباطي را حفظ کنم. ارتباط قدرتمندي با بسياري از مردم در اينجا داشتم و به همين‌خاطر اين اطمينان را پيدا کردم که هر بار سفري به قطر داشته باشم. ضمنا من بازي کردن را متوقف نکرده‌ام. همچنان بازيکن استقلال تهران هستم و در 4 بازي آخر تيم مشارکت داشتم و بازي هاي خوبي با تيمم انجام دادم ولي فکر کنمي کنم تا پايان ليگ با آنها همراه باشم.
*چرا تيم الاهلي و ليگ قطر را پس از يک مدت طولاني ترک کرديد؟
راه ديگري نداشتم و به خواست خودم ليگ ستارگان را ترک نکردم. قراردادم با باشگاه الاهلي پايان يافته بود و تصميمي براي تمديد آن به دليل مصدوميتم نداشتند. دليل آنها را درک کردم و پيشنهادي هم از ساير تيم‌هاي قطري پس از پايان قراردادم با الاهلي نداشتم، بنابراين ترجيح دادم جهت پايان درمان مصدوميتم به ايران بازگردم. الان هم بازيکن استقلال تهران هستم و در بازي‌هاي اول غايب بودم اما در 4 بازي آخر پس از پايان دوره مصدوميتم به ميدان رفتم و يک مدت کوتاه است که بنا به برخي مشکلات نتوانستم بازي کنم.
*آيا نتايج ليگ ستارگان قطر را دنبال مي‌کنيد و چه تيمي مدعي عنوان قهرماني است؟
بله، نتايج را دنبال و با کمال ميل بعضي از بازي‌ها را تماشا مي‌کنم مخصوصا بازي هايي که يک سوي آن الاهلي است را نگاه مي کنم. طبق بازي‌هاي 6 هفته گذشته ليگ ستارگان تيم‌هاي الدحيل، الريان و السد بيشترين رقابت را براي کسب عنوان قهرماني دارند. در ساير تيم‌ها پتانسيل‌هاي لازم براي قهرماني وجود ندارد و اين مسئله باعث شده تا رقابت بر سر اين عنوان به تيم‌هاي محدودي تعلق بگيرد.
*از نظر شما مشکل تيم الاهلي چيست و چرا چنين نتايج ضعيفي را در فصل جاري گرفته است؟
فکر مي‌کنم تيم الاهلي از بازيکنان خوب داخلي (قطري) برخوردار است اما مشکل اصلي اين تيم مربوط به بازيکنان خارجي مي‌شود. لژيونرهاي الاهلي در سطح خوبي نيستند و انتظارات لازم را برآورده نمي‌کنند. نبايد فراموش کنيم که الاهلي در هفته‌هاي اول تيم کاملي نبود و از کمبودهايي رنج مي‌برد. به نظرم تيم الاهلي مي‌تواند در هفته‌هاي آينده به شرايط ايده‌آل بازگردد. معتقدم که بازيکنان خارجي بايد تفاوت‌هايي با بازيکنان داخلي داشته باشند و تغييراتي در تيم‌ها ايجاد کنند، زيرا آنها بخش اعظم موفقيت‌هاي تيمي محسوب مي‌شوند. تيم‌هايي هم که از بازيکنان خارجي با سطح کيفي خوبي برخوردار نيستند رنج خواهند برد. چيزي که الان در تيم الاهلي مشاهده مي‌کنيم.

*آيا زماني که تيم الاهلي به همکاري با شما پايان داد، عصباني شديد؟
در حقيقت من احساس عصبانيت نداشتم. من يک فوتباليست حرفه‌اي هستم و اين تصميم را با تمام قلبم پذيرفتم. نگران نبودم و مي‌دانستم که دير يا زود تيم الاهلي را با خاطرات زيبا در ليگ ستارگان ترک مي‌کنم. اين خاطرات هم به سختي فراموش مي‌شوند. من ارتباط بسيار خوبي با باشگاه الاهلي و هوادارانش داشتم. طرفدار اين تيم هستم و آرزو مي‌کنم هر چه زودتر بازگشت پرقدرتي داشته باشد.
*چه کساني نزديک‌ترين دوستانت در تيم الاهلي هستند؟
من با تمامي افراد باشگاه از جمله بازيکنان و کادر اداري ارتباط نزديک و خوبي داشتم، البته همواره جاي خالي تمامي بازيکناني که با من در دوران شادي و غم تيم الاهلي همراه بودند همانند يونس علي، جان بنسون و ... احساس مي‌کنم. همچنين خالد شبيب، نايب‌رئيس سابق باشگاه الاهلي را فراموش نمي‌کنم که ارتباط خوبي داشتيم. شخص فوق‌العاده و تاثيرگذاري بود. او شخص کارآمدي است که براي هر باشگاه منفعت خواهد داشت و بسيار خوشحال مي شوم که با او دراين سفر به دوحه ديدار کنم.
*چه کسي بهترين بازيکن ليگ ستارگان قطر است؟
فکر مي‌کنم يوسف المساکني بهترين بازيکن حال حاضر ليگ ستارگان قطر است. بازيکني بسيار خاص و با مهارت‌هاي عالي است. در هر لحظه‌اي مي‌تواند در تيمش تاثيرگذار باشد. بازي‌هاي او را دوست دارم و دنبال مي‌کنم. المساکني در پست‌هاي مختلفي کارآيي دارد و داراي ويژگي‌هاي يک بازيکن برجسته است. بنابراين او را بهترين بازيکن حال حاضر ليگ ستارگان مي‌دانم.او بازيکني رهبر در تمام تيم هايي است که بازي کرد به همين علت او بهترين بازيکن حال حاضر قطر است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر کسل‌کننده و سرد بود و نتیجه‌ای جز تساوی در پی نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با کمترین موقعیت ممکن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: پیام حیدری

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 22: محمدی با برخورد با بازیکن تراکتور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 35: مهدی حسینی به دلیل حرکت خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم