Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:45:39 GMT

انتشارکلید2آزمون علوم پزشکی امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۲۰۶۶

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی اعلام کرد: کلید آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی و MPH پزشک خانواده عصر امروز بر روی سایت قرار می‌گیرد و داوطلبان 48 ساعت فرصت دارند اعتراضات خود را ارسال کنند. ناطقان: دکتر آبتین حیدرزاده دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی با بیان اینکه آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی و آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده از صبح امروز آغاز شده و در کل کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: کلید آزمون امروز عصر بر روی سایت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر حیدرزاده گفت: آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده در دانشگاه‌هایی برگزار می‌شود که رشته ام‌پی‌اچ پزشکی خانواده را دارند و لزوما حوزه این آزمون در مناطق آمایشی نیست. آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی نیز همانند دوره‌های گذشته با همکاهنگی مناطق آمایشی کشور برگزار می‌شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده در 10 حوزه برگزار می‌شود و جمعا 129 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

وی درخصوص تسهیل ثبت نام داوطلبان در آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده گفت: به دانشگاه اعلام شد اگر داوطلبی بعد از مهلت ثبت نام سراسری که در اول آبان 96 پایان یافت، حضوری مراجعه کرد یا درخواست شرکت داشت، ثبت نام در دانشگاه انجام شود و فرد در آزمون شرکت کند و بعدا دانشگاه اسامی این افراد را به سنجش اعلام کند.

دکتر حیدرزاده با بیان اینکه آزمون علوم پایه و پیش کارورزی در دانشگاه‌ها در حال برگزاری است گفت: طبق گزارش‌های واصله از دانشگاه‌های برگزار کننده آزمون‌ها، تمامی آزمون‌ها در کمال صحت در حال برگزاری است.

به گزارش مفدا، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی با تاکید بر اینکه کلید هر 3 آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: از زمان انتشار کلیدها داوطلبان 48 ساعت فرصت دارند که اعتراض‌های خود را اعلام کنند. منبع: عصر ایران برچسب ها: آزمون ، انتشار کلید ، علوم پزشکی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌