Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اسدآباد گفت:مردم در سالروز ۱۳ آبان با حضور پرشور و مشت‌های گره کرده پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی حسینی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسدآباد، اظهار داشت:یوم الله ١٣ آبان ماه یاد آور حماسه آفرینی دانشجویان خط امام بوده که برای اولین بار پوزه آمریکا را به خاک مالیده و ابهت پوشالی استکبار را در هم شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همواره در طول ٣٨ سال عمر انقلاب اسلامی و نیز پیش از انقلاب دشمنی‌های آمریکا با کشور ایران به ملت ثابت شده و اسناد آن در تاریخ ثبت است ،افزود:این مردم سرافراز ایران هستند که به هر بهانه‌ای باید جواب یاوه گویی‌ها و جسارت بیگانگان را با مشت‌های گره کرده و اتحاد و همبستگی پاسخ دهند.

حسینی مجد تصریح کرد: ١٣ آبان امسال بهانه خوبی برای پاسخگویی به ترفند دشمنان اسلام بویژه یاوه گویی و جسارت‌های ترامپ به انقلاب بوده که بی پرده و به دور از اخلاق دیپلماتیک و دور از روند بین المللی هر آنچه که خود لایق آن بود ناجوانمردانه به ملت شریف و بزرگوار ایران روا داشت.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: مردم شریف اسدآباد، فرهنگیان، اساتید، روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان ،اصناف ،بسیج و سپاه ،کارگران در ١٣ آبان ماه با حضور گسترده خود یکبار دیگر با آرمان های بلند امام( ره )و فرامین ولی امر مسلمین رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کرده و حمایت خود از نظام و ارزشهای مقدس اسلام و انقلاب و نیز سپاه پاسداران اعلام کرده و با حضور خود یک انسجام و وحدت همگانی دیگر را بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم کوهبنان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

دریافت 268 MB کد خبر 6096365

دیگر خبرها

  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • عزاداری مردم کوهبنان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است