Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه، در شهر تهران در راستای دانش افزایی و شناخت شهروندان و به خصوص جوانان نسبت به وقایع 13 آبان‌ماه، در تاریخ انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و شناخت در بین مردم نسبت به خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه  اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از برپایی پردیس فرهنگی هنری ورزشی مبارزه با استکبار خبر داد و گفت: با استقرار ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی به همت معاونت‌های امور اجتماعی و فرهنگی مناطق شش و هفت، خدمات فرهنگی به عموم شرکت کنندگان در مسیر با محوریت کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود.

به گفته عبدالهی، برپایی ایستگاه صلواتی از سوی مناطق شش، هفت و 11 جهت پذیرایی از شرکت کنندگان، تهیه و توزیع پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی 13 آبان و همچنین توزیع محصولات فرهنگی در بین راهپیمایان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با اتخاذ تمهیدات شایسته جهت تسهیل حضور شهروندان دانش آموزان و دانشجویان برای حضور و شرکت در مراسم راهپیمایی 13 آبان و اختصاص واگن و اتوبوس ویژه مراسم نیز از جمله اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام راه‌اندازی پردیس فرهنگی هنری شهدای انقلاب اسلامی افزود: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی به همراه طراحی و اجرای المان گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و دانشجوی شهید در مسیر راهپیمایی و همچنین اختصاص واگن و اتوبوس ویژه مراسم راهپیمایی از جمله برنامه‌های اجرایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به شمار می‌رود.

وی اعلام کرد: مشارکت در برگزاری مراسم دانش آموزی با محوریت سرودهای انقلابی در مدارس شهر تهران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان نیز از دیگر اقدامات معاونت‌های اموراجتماعی فرهنگی مناطق 22 گانه است که با همکاری اداره آموزش‌های شهروندی اجرا می‌شود.

عبدالهی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های محله‌ای در برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده با تعامل و مشارکت مردمی تأکید کرد و افزود: هماهنگی‌هایی جهت تسهیل حضور عمومی شهروندان در محلات شهر تهران با محوریت سرای محلات و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی نیز صورت گرفته است تا زمینه را برای حضور خودجوش مردمی در مراسم ملی یوم الله 13 آبان‌ماه، فراهم کند.

وی یادآور شد: در راستای هویت بخشی به سیمای بصری شهر نیز فضاسازی تبلیغی در سطح شهر و اطراف محل برگزاری راهپیمایی 13 آبان با محوریت بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح‌های فاخر گرافیکی در ظرفیت‌های موجود از جمله پرتابل ها، بیلبوردها و عرشه های پل در سطح شهر تهران صورت گرفته است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به لزوم آشناسازی جوانان نسل جدید با وقایع انقلاب اسلامی افزود: در این راستا دانش افزایی و شناخت شهروندان نسبت به وقایع 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نماد شعائر و پاسداشت مناسبت های ویژه فرهنگی ضروری به نظر می رسد.

عبدالهی، پاسداشت روز تاریخی یوم الله 13 آبان به عنوان نماد استواری ملت ایران، تقویت و ارتقای روحیه عزت خواهی و تسلیم نشدن در مقابل نظام سلطه گر، حضور آگاهانه و پرشور شهروندان نسل جوان انقلابی امروز و آینده، دستیابی به  عزت، رفاه و استقلال این کشور در سایه ایستادگی در مقابل ظلم، عمق بخشی به مؤلفه‌های الگوی سبک زندگی اسلامی – ایرانی با تأکید بر مقابله با استکبار را از اهداف برگزاری اجرایی پاسداشت یوم الله 13 آبان برشمرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد

شهردار شهرکرد با بیان این که وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، گفت: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد حسین واحدیان امروز _سه شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه کمیته گردشگری شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: یکی از پارامتر های توسعه‌های پایدار هر شهر توجه به حوزه گرشگری است نحو مدیریت گردشگری نیازمند برنامه ریزی صحیح و دقیقی است که منجر به درآمد پایدار یا بلعکس تخریب اجتماعی فرهنگی و هزینه گزاف می‌شود.

وی با بیان این‌که در سالیان گذشته به موضوع گردشگری در بودجه شهرداری نگاه ویژه‌ای شده، افزود: در صورتی که ظرفیت های شهری معرفی شود ولی زیرساخت‌های گردشگری مناسبی وجود نداشته باشد نتیجه عکسی در جذب گردشگر به وجود می‌آید، در کنار معرفی شهرکرد باید زیر ساخت‌ها برای حضور مسافران مهیا شود.

شهردار شهرکرد گفت: در راستای تکمیل مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به علاوه سازمان عمران باید دیگر سازمان‌ها هم پای کار بیایند.

واحدیان با بیان اینکه وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، ادامه داد: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود و مردم در این خصوص سوالاتی دارند که باید این موضوع تبیین شود.

وی اضافه کرد: برای جهانی شدن شهرکرد شهر ملی نمد باید دستگاه‌های مختلف فرای شهرداری پای کار باشند

شهردار شهرکرد خاطر نشان کرد: از روز شهرکرد به عنوان یک ظرفیت گردشگری مناسبی برای حضور گردشگران باید استفاده شود و اقدامات موئثر جهت ملی شدن این روز باید عملی شود.

توسعه گردشگری، توسعه شهر را در پیش دارد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، در این جلسه اظهار کرد: با توسعه بخش گردشگری، جذب گردشگر و مسافر به استان و شهر شهرکرد موجب رونق بازار و توسعه سایر بخش‌ها می شود.

وی با بیان این‌که حوزه گردشگری و نمد در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد به صورت جدی دنبال می شود گفت: هم اکنون در این دو حوزه از کارشناسان مجرب و متخصص در حال فعالیت هستند که خوشبختانه چند سال گذشته در حوزه‌های گردشگری و نمد رشد خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران و معرفی شهرکرد به عنوان شهر ملی‌نمد به سایر استان‌های کشور یکی از اقدامات مثبت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بوده است.

ایازی تصریح کرد: اقدام مهمی که سال گذشته از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در بخش گردشگری صورت گرفته، مشخص شدن مسیر گردشگری است که از سقاخانه ارباب میرزا شروع و به کوی نمدمالان منتهی می‌شود.

کد خبر 749437

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»