Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:04:02 GMT

افتتاح نهمین نمایشگاه نفت خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۳۲۰۱

نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخل صنعت نفت خوزستان با حضور حبیب‌الله بیطرف معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و طیبی رئیس جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد. ناطقان: این نمایشگاه امروز، پنج‌شنبه 11 آبان ماه با حضور 270 شرکت و سازنده داخلی گشایش یافت که از این تعداد 47 شرکت از استان خوزستان و 192 شرکت از دیگر استان‌های کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 270 واحد شرکت‌کننده در این نمایشگاه در مجموع 61 درصد آن‌ها سازنده، 34 درصد تامین‌کننده کالا هستند و 5 درصد را شرکت‌های خدماتی تشکیل می‌دهند.

غرفه‌های شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در 10 هزار متر مربع فضای مسقف در 6 سالن و 3 هزار متر مربع فضای آزاد جانمایی شده‌ است.

در جریان نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخل صنعت نفت خوزستان برگزاری 2 سمینار تخصصی و 6 کارگاه آموزشی پیش‌بینی شده است که سمینار تخصصی"ساخت داخل و تشریح فعالیت‌های پژوهش و فناوری" در روز نخست و سمینار تخصصی "تشریح سامانه  EP" در روز دوم نمایشگاه برگزار می‌شود.

همچنین در طول 4 روز فعالیت این نمایشگاه 5 کارگاه آموزشی نیز از سوی شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) با هدف معرفی بیشتر صنعت راه‌اندازی به علاقه‌مندان با عناوین "تجربیات راه‌اندازی در طرح توسعه میدان نفتی آذر"، "انجام عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری No Flaring و تقویت فشار" ، "آشنایی با متدولوژی OPERCOM در پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی" ، " آشنایی با سیستم ICAPS " و "فعالیت‌های HSE در زمان بهره‌برداری و تعمیرات" برگزار می‌شوند.

رونمایی از 4 کالای جدید، رونمایی از 4 کتاب فنی-تخصص تألیف و ترجمه شده توسط کارشناسان و مهندسان مناطق نفت‌خیز جنوب در کنار رونمایی از اسناد و تمبرهای یادبود این شرکت، همچنین امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای پژوهشی مرتبط با ساخت داخل و ازدیاد برداشت و حوزه‌های علوم جدید و محیط زیست و ایمنی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخل صنعت نفت خوزستان از 11 تا 14 آبان به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز فعالیت دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: نهمین نمایشگاه ، نمایشگاه نفت ، نفت خوزستان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از جان باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دشت بزرگ دزپارت خبر داد.

امیرعباس نجفی به رسانه‌ها اظهار کرد: با گزارش حادثه سقوط از کوهستان فردی در دشت بزرگ از توابع دزپارت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خوزستان که روز جمعه (٧ اردیبهشت‌ماه) رخ داد، بلافاصله دو تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی(ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و به وسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این عملیات که با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب دو تیم تخصصی کوهستان انجام شد، پس از ٩ ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری