Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از ساری، روهام ابوطالبی امروز در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی مازندران موفق به اجرای ۲۵ طرح از ۳۸ طرح سند تحول تعالی و آینده‌نگری فدراسیون ورزشه‌ای همگانی شده است.

وی افزود: در شش ماهه امسال، تعداد ۶۱۸ همایش، رویداد و جشنواره و بیش از ۱۰۰ رویداد فرهنگی در حوزه همگانی مازندران برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام هیئت ورزش‌های همگانی مازندران افزود: تقریبا تمامی کمیته‌های متناظر انجمن‌های ورزشی فدراسیون در مازندران فعال هستند و ن تعداد هیئت‌های تابعه استان به ۲۵ هیئت افزایش یافته است.

امیر مجد آرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این نشست، رشد ورزش‌های همگانی مازندران را در مقایسه آماری مشابه با سال ۹۵ چشمگیر و قابل توجه ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مازندران بسیار زیاد بوده و انتظارات از هیئت ورزشهای همگانی مازندران فراوان است و هیئت مازندران در مسیر خوبی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است