Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران؛ معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم با تلاشی که از سوی سازندگان داخلی صورت می گیرد، شاهد حضور ۷۰ درصدی تولیدکنندگان داخلی در پروژه‌های نفتی باشیم.

حبیب الله بیطرف در حاشیه بازدید از نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز اظهار کرد: حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی اشتغال در بر دارد و ارزش افزوده را به داخل کشور منتقل و زمینه را برای تقویت اقتصاد فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی به معنای رقم زدن اقتصاد مقاومتی در کشور است و این شرایط زمانی محقق می شود که تولید متکی به صنعتگران داخلی و ایرانی باشد.

معاون وزیر تصریح کرد: در مقابل حمایت ها، از صنعتگران داخلی انتظار داریم کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و به تداوم استفاده و عمر مفید تجهیزات خود تعهد دهند و بتوانند پاسخگوی کیفیت قطعات تولیدی خود باشند.

بیطرف خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقداماتی برای صدور گواهینامه کیفیت خدمات و محصولات تولیدی در درون کشور انجام گرفته است و این مساله می تواند به سازندگان ایرانی کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: صنعتگران داخلی در مقایسه با سال گذشته در تولیدات خود گام های بسیاری خوبی برداشته اند و این حرکت باید ادامه پیدا کند تا حداقل شاهد حضور ۷۰ درصدی تولیدکنندگان داخلی در پروژه های نفتی باشیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر