Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های تامین منابع آبی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در بازدید از روند اجرای سد دالکی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی است و دشتستان به عنوان قطب کشاورزی استان شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کشاورزی یکی از مشاغل بسیار مهم مردم در شهرستان دشتستان است، ادامه داد: یکی از چالش‌های مهم پیش روی کشاورزی در استان بوشهر تامین منابع آبی است که تلاش ویژه‌ای در این راستا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر به روند ساخت سد دالکی به عنوان یکی از زیرساخت‌های تامین منابع آبی در دشتستان اشاره کرد و افزود: به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح تلاش ویژه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه در بخش‌های مختلف مشغول تکمیل این طرح است، اضافه کرد: تامین آب مورد نیاز نخیلات شهرستان دشتستان از جمله اهداف اجرای این سد است.

گراوند با اشاره به اینکه به منظور تامین آب شرب و آب کشاورزی برنامه‌های ویژه‌ای را در استان بوشهر داریم، خاطرنشان کرد: استفاده از آب پشت سد دالکی برای تامین بخشی از آب شرب مصرفی نیز در دستور کار است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار اجرای سد دالکی، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت و همراهی لازم شاهد تسریع در اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود