Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بسیج دانش­ آموزی مسابقه بزرگ علمی «امید دانش،یادواره شهید محسن حججی» در اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،به مناسبت هفته بسیج دانش­ آموزی و در راستای اهداف علمی و آموزشی موسسه رزمندگان اسلام، ظهر امروز پنجشنبه با حضور 220 نفر از دانش آموزان در مقطع متوسطه دوره اول (هفتم، هشتم و نهم) اصلاندوز مسابقه بزرگ علمی «امید دانش،یادواره شهید محسن حججی» در مدارس شهید باهنر و راه زینب (س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است،بخشدار اصلاندوز،جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان از نزدیک در جریان برگزاری این آزمون قرار گرفته و مطلوب ارزیابی کردند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد