Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری مدافع استقلال در ابتدای اولین تمرین تیم ملی فوتبال در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره شرایط خود حرف زد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پژمان منتظری  مدافع تیم ملی می‌گوید:

شرایط خودم به این شکل است که دو ماه از مصدومیتم می گذرد و هنوز مدتی به زمان نیاز دارم تا درمان شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان منتظری در ابتدای اولین تمرین تیم ملی فوتبال در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره شرایط خود گفت:

شرایط خودم به این شکل است که دو ماه از مصدومیتم می گذرد و هنوز مدتی به زمان نیاز دارم تا درمان شوم. احتمالا سه تا چهار ماه دیگر برای درمان کامل به وقت نیاز دارم. خدا را شکر اوضاع خوب است و از چیزی که فکر می‌کردیم بهتر است. سه چهار هفته است که تمریناتمان را زیر نظر کادر تیم ملی انجام می‌دهیم. شرایط خوب است. ما نیاز به زمان داریم تا شرایط بهتر از قبل شود.

 

او درباره دعوت شدن ۷ بازیکن استقلال به تیم ملی گفت:

۲۶ بازیکن در اردوی تیم ملی هستند و همه استحقاق حضور در تیم ملی را دارند. مطمئنا تلاشی که انجام دادند توسط کادر فنی دیده شده است.

مدافع تیم ملی درباره امکانات تیم ملی گفت:

اگر شرایط را نسبت به جام جهانی قبل بسنجیم مطمئنا الان شرایط خیلی بهتر از جام جهانی قبل است اما وقتی هدف بزرگ باشد به امکانات بهتر نیاز داریم. بازیکنان تیم ملی جوان شده‌اند و نیاز به بازی دوستانه با تیم های بزرگ دارند، نه مانند جام جهانی قبل که شب قبل بازی با نیجریه همه بازیکنان با هم صحبت می‌کردند که فردا نیجریه چه طور تیمی است؟ این مشکل بزرگی در جام جهانی قبل بود. این جوانان تنها چیزی که نیاز دارند بازی دوستانه است. امیدوارم بازی دوستانه بیشتر باشد و کمپ های بهتری داشته باشیم. شرایط بهتر شده اما اگر نسبت به تیم های دیگر بسنجیم خیلی عقب هستیم. مهمترین مسئله این است که کمپ های خوبی در ایران داشته باشیم تا مجبور نشویم به خارج از کشور برویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با تیم ملی به اتریش می‌رود گفت:

احتمالا نمی‌روم چون اردوی کوتاهی است و بازیکنان برای بازی دوستانه می‌روند. من به خاطر کتفم نمی‌توانم بازی کنم ولی چون زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی هستم فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارم. من تمام تلاشم را می‌کنم که در لیست نهایی تیم ملی باشم. من فعلا تمرینات پر فشارم را در زمین چمن آغاز کرده‌ام و شرایط از آن چیزی که فکر می‌کردم بهتر است. احتمالا در کمتر از یک ماه آینده به میادین باز می‌گردم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید «سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم.»

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: با تیم قدرتمندی بازی داریم که از زمانی که در لیگ برتر بوده همیشه حریف سرسختی برای همه تیم‌ها بوده است. می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا برنده شویم. اتفاقاتی که هفته گذشته در بازی شمش آذر برای ما افتاد و گل دقایق پایانی، این فصل برای ما تکراری شده است. جلسه خوبی با بچه‌ها داشتم و تا سوت پایان بازی می‌خواهیم کار خودمان را به نحو احسن پیش ببریم.

او ادامه داد: باید خیلی حواسمان را جمع کنیم تا نهایت استفاده را از میزبانی ببریم و امتیازاتی را جمع کنیم که شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود. به بچه‌ها امید داریم. تمام توان خود را می‌گذارند تا تیم به موفقیت برسد. وقتی شما به تیم جوانی بازی می‌دهید باید منتظر این اتفاقات باشید و آن را به جان بخرید. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم. امیدواریم در این پنج بازی هم با تمام توان کار کنیم تا امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است