Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه حجم مراجعات به اداره ثبت‌احوال شهرستان بسیار بالا است، گفت: اداره ثبت‌احوال خلیل‌آباد علی‌رغم کمبود نیرو ولی نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل یار خراسانی، مجتبی شاکری عصر امروز در دیدار با مدیرکل ثبت‌احوال خراسان رضوی اظهار داشت: اداره ثبت‌احوال یکی از اساسی‌ترین دستگاه‌های اداری در شهرستان خلیل‌آباد محسوب می‌شود که از بدو تولد تا مرگ همراه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ثبت وقایع حیاتی در شهرستان خلیل‌آباد باعث می‌شود که مدیران برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای جامعه هدف خود داشته باشند، خاطرنشان کرد: جایگاه ثبت‌احوال در مواقع حساس به‌ویژه برگزاری انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار خلیل‌آباد ارائه خدمات به مردم شهرستان خلیل‌آباد توسط اداره ثبت‌احوال مطلوب دانست و تصریح کرد: حتی یک ارباب‌رجوع ناراضی از مجموعه ثبت‌احوال به فرمانداری مراجعه نداشته است.

وی بابیان اینکه حجم مراجعات به اداره ثبت‌احوال شهرستان بسیار بالا است، اذعان کرد: اداره ثبت‌احوال تحول چشمگیری در خدمت‌رسانی داشته است و خدمات خوبی را در صدور شناسنامه و کارت ملی هوشمند ارائه می‌دهد.

شاکری همچنین با تأکید بر اینکه ساماندهی بحث قبرستان توسط شهرداری خلیل‌آباد در حال پیگیری است، عنوان کرد: اداره ثبت‌احوال خلیل‌آباد با کمبود نیرو مواجه است ولی علی‌رغم این مشکل، نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کنند.

استقبال مردم خراسان رضوی از کارت ملی هوشمند در حد انتظارات نیست

محمدحسن نیری، مدیرکل ثبت‌احوال خراسان رضوی همچنین در این دیدار بابیان اینکه سرعت بخشیدن و تسهیل در امورات مردم مربوط به ثبت‌احوال از اهداف این اداره است، اظهار داشت: استقبال مردم از ثبت‌نام کارت هوشمند نیز نسبت به آن چیزی که انتظار است کمتر بود و امیدواریم در پایان سال جاری با کمک صدا و سیما و دستگاه های مختلف به 60 درصد ثبت نام برسیم.

وی از برون‌سپاری امورات مربوط به کارت هوشمند در استان خبر داد و گفت: برای سهولت در صدور کارت ملی هوشمند نیز توافق‌هایی صورت گرفت که دفاتر پیشخوان دولت در شهر و روستا که مایل به همکاری باشند مجوز لازم به آن‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب

موسوی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های روز معلم می‌توان به برنامه دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که ۴۰ معلم از استان در این برنامه حضور داشتند و به محض برگشتن، از سخنان، مطالبات و خواسته‌های رهبری چکیده‌ای به جامعه معلمی استان منتقل خواهند کرد.

او افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم اشاره کرد.

موسوی نژاد بیان کرد: امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به بحث کمبود فضا و معلم اشاره کرد و ادامه داد: در مورد فضای آموزشی نیز چند روز پیش جلسه‌ای با خیرین مدرسه ساز داشتیم که پارسال مبلغ ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تقبل کرده و بیش از ۶ درصد این تقبل وصول و تعداد قابل توجهی کلاس به بهره‌برداری رسید و همچنین پیش بینی می‌شود مهر امسال نیز با همت خیرین بیش از ۱۰۰ کلاس به مجموعه ما در شهرستان بیرجند اضافه شود.

او عنوان کرد: همچنین از اداره کل شهرسازی تقاضا داریم تا برابر ساخت و ساز‌ها در فضا‌های در استان، بحث ساخت مدارس به وسیله انبوه سازان را تسریع بخشند؛ همچنین مجتمع بزرگی در بلوار پیامبر اعظم بیرجند با مشارکت بانک پاسارگاد و اداره اوقاف در حال ساخت است و بحث سازه دبیرستان کوثر به اتمام رسیده و کار‌های عمده آن در بخش مقدماتی در حال انجام است.

موسوی نژاد تصریح کرد: برای کمبود نیرو نیز ساز و کاری در کشور ترتیب داده شده که طی دو سال آینده به وضعیتی خواهیم رسید که حتی در استان می‌توانیم با ماموریت نیرویی یا همان دادن نیرو‌ها به سایر دستگاه‌ها موافقت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به مشارکت خوبی که چه در زمینه حق التدریسی و چه استفاده از ظرفیت بازنشستگان داشتیم، هزار و ۴۸۰ ورودی جدید آموزشی خواهیم داشت و چالش‌هایمان در زمینه کمبود نیرو نسبت به سال تحصیلی قبل بسیار کمتر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»