Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: هشت فعالیت این شرکت به دفاتر پیشخوان واگذار شده و مشترکین می توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله گری روز چهارشنبه افزود: به منظور افزایش رضایت‌مندی مشترکان شرکت گاز استان کردستان و دسترسی سهل و آسان به خدمات این شرکت، هشت فعالیت به دفاتر پیشخوان واگذار شده و مشترکین می توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در باره واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان گفت: یکی از مشکلات مشترکین گاز طبیعی صرفا امکان دریافت خدمات از ادارات تابعه شرکت گاز استان کردستان بوده که با برون سپاری خدمات، شرایطی فراهم شده که مشترکین و متقاضیان بدون اتلاف وقت و تردد اضافی در چندین نقطه از شهر در سطح استان این خدمات را دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: هدف از برون سپاری خدمات، افزایش رفاه و تسهیل در امور مشترکان بوده و این امر باعث می‌شود تا مراجعه مردم به ادارات تابعه شرکت گاز استان کردستان تا 80 درصد کاهش یابد.
وی ابراز امیدواری کرد: با ادامه مسیر رشد و تعالی سازمانی، شرایط به گونه ای فراهم شود که مردم در منزل مسکونی خود نسبت به انجام امور و دریافت خدمات مدنظر خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: با تدابیری که اندیشیده شده، انتظار می رود با توسعه دولت الکترونیک، خدمات رسانی به مردم با روش های مطلوب تری صورت گیرد که در این راستا بایستی نحوه عملکرد دفاتر پیشخوان دولت مورد نظارت مستمر قرار گرفته تا در این رابطه نقاط ضعف شناسایی و رفع شود.
فعله گری گفت: انعقاد تفاهم نامه واگذاری خدمات شرکت گاز استان کردستان به دفاتر پیشخوان دولت با امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری صورت گرفته و در راستای تسهیل و کاهش زمان های انجام کار بوده است.
وی ادامه داد: خدمات ارائه شده شامل تغییر نام، فرایند اشتراک پذیری، فرآیند جابجای علمک، درخواست نصب علمک، اعلام رقم کنتور، بازدید کنتور، تغییر نوع مصرف و جمع آوری علمک است که مشترکین و متقاضیان شرکت گاز کردستان در سراسر استان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
وی گفت: از دیگر خدمات نوین این شرکت، بهره‌گیری از تکنولوژی جدید صدور صورتحساب و چاپ قبوض بصورت کاملا آنلاین در محل بوده که بصورت آزمایشی در شهر سنندج در حال اجرا است.
به گفته وی از مزایای این طرح می‌توان به مراجعه تنها یکبار کنتور خوان برای قرائت کنتور، چاپ و تحویل قبض گازبها به مشترک اشاره کرد که این امر باعث کاهش تردد و افزایش میزان رضایت مشترکین گاز استان کردستان می شود.
هم‌اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 80 درصد از جمعیت روستایی کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و 465 هزار مشترک بخش خانگی، عمومی، صنعتی، تجاری و کشاورزی در استان از نعمت گاز بهره مند و از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند.
دریافت کننده: عبدالله رحمانی
3020

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس

رئیس اداره برق کاشان ضمن اشاره به نصب ۶.۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کاشان گفت: کاشان رتبه نخست کشوری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شاپور حدادی بعد از ظهر امروز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 50 ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده که 40 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده می‌شود، اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان 300 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سال اخیر در شهرستان کاشان 23 درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دو برابر است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه 17 درصد از مشترکین خانگی این شهرستان از خرداد تا شهریور سال گذشته پرمصرف هستند، ابراز داشت: 26 درصد از مشترکین خانگی در ایام عادی یعنی از مهر تا اردیبهشت نیز پرمصرف بوده و این مشترکین یقینا با ارائه و دریافت آموزش‌های لازم تعداد این نوع از مشترکان کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت برق گفت: طی دو سال گذشته 212 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ایجاد شده و 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز ایجاد شدا است و 19هزار و 852 لامپ معیوب و سوخته نیز تعویض شده و 216 دستگاه ترانس هوایی در دو سال گذشته نصب شده است.

حدادی با بیان اینکه بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این بودجه در سال جاری جذب شود در حالی که سال گذشته بودجه عمرانی به 170 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین شهرستان کاشان 212هزار و 519 نفر است، تاکید کرد: 81 درصد مشترکین خانگی، کشاورزی و صنعت و روشنایی معابر هر کدام یک درصد، مشترکان عمومی سه درصد و سایر مصارف 13 درصد است.

رئیس اداره برق کاشان با بیات اینکه 42 درصد از مصرف برق این شهرستان را حوزه صنعت تشکیل می‌دهد، افزود: 26 درصد از مصارف برق در کاشان را حوزه مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند  در حالی که کاشان طی هشت ماه مناطق عادی محسوب شده و چهار ماه جزء مناطق گرمسیری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل قمصر، برزک و نیاسر کاشان نمی‌شود، ابراز داشت: تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل شهر کاشان و بخش مرکزی شهرستان کاشان است و این موضوع باید مد نظر مشترکان باشد.

ساخت نیروگاه خورشیدی در پالایشگاه بیدبلند

حدادی با بیان اینکه کاشان در مقام اول نصب نیروگاه‌های خورشیدی در استان اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: این ادعا وجود دارد که کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس رتبه نخست کشوری دارد به نحوی که 315 نیروگاه خورشیدی در کاشان نصب شده که ظرفیت آنان 6.5 مگاوات است و امسال نصب 53 نیروگاه خورشیدی نیز در کاشان در دستور کار قرار دارد‌.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان