Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانکهای استان نرخ سود سپرده‌ها توسط را رعایت کنند چراکه الزام قانونی است .

به گزارش ایسنا، احدالله امیری در نشست شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک‌های عامل استان وظیفه پرداخت تسهیلات تبصره 26 قانون بودجه سال 95 را به نحو احسن انجام داده‌اند، افزود: نظارت بر تسهیلات پرداختی وظیفه دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات بانک‌های عامل در زمینه اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه، بیان کرد: پیشنهاد می‌شود موضوع منابع و مصارف در خصوص تسهیلات تبصره‌ای از جمله تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد و بهزیستی لحاظ نشود. متأسفانه بخش عمده تسهیلات قرض‌الحسنه ما مطالبات است که انتظار می‌رود در پرداخت مطالبات بانک‌ها تسریع شود تا بتوانیم از محل وصولی‌ها، پرداخت‌ها را تسریع دهیم.

امیری با تأکید بر رعایت نرخ سود سپرده‌ها توسط بانک‌ها، تصریح کرد: مصارف بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد که پای کار بوده‌اند و خود را از مجموعه دولت جدا نمی‌دانند، بنابراین انتظار حمایت دارند. رعایت سود سپرده ها الزام قانونی است و همه بانکهای استان ملزم به رعایت این قانون هستند اما متاسفانه برخی بانکها کاملا راعایت کردند و برخی ها نیز کاملا رعایت نمی کنند.

مجید محنایی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: سال گذشته 69 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل تبصره 26 قانون بودجه به کمیته امداد استان ابلاغ شد که از این میزان 50 میلیارد تومان مربوط به سفر رئیس‌جمهور به استان بود. امسال نیز 45 میلیارد و 60 میلیون تومان از محل اعتبارات بند د تبصره 16 قانون بودجه به منظور ایجاد اشتغال به کمیته امداد استان ابلاغ شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد