Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-05@21:33:26 GMT

صفحه نمایش بدون لبه چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۷۱۲۹

صفحه نمایش بدون لبه چیست؟

به گزارش بولتن نیوز، شاید تا کنون در مورد صفحه نمایش بدون لبه شنیده باشید. صفحه نمایش بدون لبه از چندین ماه پیش بر سر زبان ها افتاد ، اما ما قصد نداریم به تاریخچه این صفحه نمایش بپردازیم. چرا که هنوز در ابتدای تاریخچه ی این نوع از صفحه نمایش قرار داریم.

اولین باری که نام صفجه نمایش بدون لبه را شنیدید یاد چه چیزی افتادید؟ احتمالا تصویری از آینده در ذهن شما ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حال حاضر ، بر اساس شایعات راجب به تبلت جدید شرکت مایکروسافت ، لبه های بسیار نازکی در این دستگاه ب کار برده خواهد شد که از قرار معلوم فاصله بسیار کمی بین لبه ها و خود صفحه نمایش وجود دارد به اندازه ای که لبه ی بالایی در این تبلت تقریبا نا مشخص است همچنین لبه ی پایینی هم تا حد امکان باریک طراحی شده است.

در ادامه شایعات گفته شده که میتوان اندازه ی لبه ها را در این تبلت تغییر داد و این یعنی لبه های متغیر!؟ مثل اینکه مایکروسافت برای تبلت خود فریم هوشمندی قرار خواهد داد که به وسیله آن میتوان اندازه ی لبه های این تبلت را کم یا زیاد نمود. تا به اینجای کار ، روی صحبتمان با مایکروسافت سرفیس پرو ۴ بوده است که مشخصا باریک ترین لبه را در میان تبلت های دارا خواهد بود. اما نکته ای که قابل تامل است ، این تبلت کاملا بدون لبه هم نیست. به این معنا که بخش هایی در اطراف صفحه نمایش وجود دارند که جزو صفحه نمایش هستند اما با خاموش بودن آن قسمت ها میتوان آن ها را به لبه نسبت داد.

سرفیس پرو ۴ اندازه ی ۱۳ اینچی خواهد داشت اما با وجود تغییر اندازه ی لبه ها میتواند به اندازه ی ۱۲ اینچ هم برسد. این قابلیت به سرفیس پرو جدید امکان میدهد که لبه های صفحه نمایش را خاموش کند و اندازه ی آن را تغییر دهد.

 

منبع: زوم تک

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • ترتیل صفحه 245 کلام الله مجید+ صوت
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در نیمه اردیبهشت
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب