Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کميسر عالي شوراي حقوق‌بشر سازمان ملل روز پنجشنبه گزارش داد گروه تروريستي داعش در جريان عمليات آزادسازي شهر «موصل» در شمال عراق 741 غيرنظامي عراقي را اعدام کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ «زيد رعد الحسين» Zeid Raad Al Hussein کميسر عالي شوراي حقوق‌بشر سازمان ملل در گزارش خود آورده است حدود دو هزار و 521 غيرنظامي در موصل هم از زمان اشغال اين شهر توسط گروه تروريستي داعش در ژوئن 2014 تا آزادي اين منطقه به دست نيروهاي عراقي در 9 ژوئيه 2017 در جريان درگيرها کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان ملل همچنين تخمين زده است حدود 700 هزار نفر از زمان آغاز درگيري‌ها، در موصل از محل زندگي خود آواره شده‌اند.
گروه تروريستي داعش در ژوئن 2014، با حمايت مالي و نظامي آمريکا و هپيمانان غربي و عربي اين کشور از جمله عربستان با حمله به عراق، بخش‌هايي از مناطق شمالي و غربي اين کشور را اشغال و جنايات بي‌شماري انجام داد.
ارتش عراق با پشتيباني نيروهاي بسيج مردمي اين کشور و کمک‌هاي مستشاري جمهوري اسلامي ايران، بيشتر اين مناطق از جمله شهر موصل را از اشغال عناصر داعش آزاد کرده و عملا کار داعش را در عراق به پايان رسانده است.118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد