Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@13:48:51 GMT

خريد صندليِ اُپن و سبک دکوراسيون خانه شما!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۸۳۵۰

خريد صندليِ اُپن و سبک دکوراسيون خانه شما!

خبرگزاري آريا - مجله منزل - بهاره قدير: اين روزها با توجه به متراژ کم آشپزخانه‌ها صندلي‌هاي اپن، جايگزين صندلي‌هاي ميز ناهارخوري در آشپزخانه‌ها شده‌اند. با توجه به فضاي داخلي خانه‌ها، اپن‌هاي مختلفي طراحي مي‌شوند که هر يک از آنها را با صندلي‌هاي منحصربه‌فردي مي‌توان تبديل به ميز ناهارخوري کرد.

با توجه به تنوع ايده در صندلي‌هاي مخصوص اپن براي انتخاب اين صندلي‌ها بايد فاکتورهاي مهمي نظير جنس چوب و فلز، راحتي آن، تناسب با اپن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در نظر گرفت. در اين شماره از مجله منزل بر آن شديم تا انواع صندلي اپن و شرکت‌هاي معتبري که در اين زمينه فعاليت دارند را معرفي نماييم تا در هنگام خريد، آنها را در نظر بگيريد.
آنچه بايد قبل از خريد صندلي اپن آشپزخانه بدانيد!
سبک و جنس صندلي‌هاي اپن، ارتفاع مناسب صندلي اپن آشپزخانه و راحتي و آسايش يک صندلي اپن مناسب است.

صندلي اپن و سبک دکوراسيون خانه شما!
پيش از هر نوع تصميمي بايد به انتخاب جنس صندلي اپن خود مطابق با سبک دکوراسيون منزل خود بپردازيد. ابتدا مشخص کنيد که سبک دکوراسيون شما چيست؟ مدرن يا کلاسيک! مينيمال يا روستيک! به‌طور مثال صندلي اپن چوبي براي سبک کلاسيک گزينه‌ بسيار خوبي محسوب مي‌شود و صندلي اپن‌هاي فلزي در يک فضاي مدرن به‌خوبي مي‌درخشد! اگر فضايي به سبک تلفيقي داريد به‌خوبي مي‌توانيد از « مدل صندلي اپن» ترکيبي استفاده نماييد.

صندلي جک دار فلزي اپن؟
ازآنجايي‌که در طراحي اپن‌ها، ارتفاع‌هاي مختلفي در نظر گرفته مي‌شود، يکي از مسائلي که در هنگام خريد صندلي اپن بايد به آن توجه داشت، ارتفاع صندلي است. ارتفاع صندلي بايد طوري باشد که فرد در هنگام سرو غذا، احساس ناراحتي نکند. صندلي‌هاي جک‌دار نمونه‌هايي از صندلي اپن هستند که در انواع اپن‌ها با ارتفاع‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

صندلي اپن حصيري؟
اين نوع صندلي اپن نيز به دليل بافت چوبي در نشيمن‌گاهش مي‌تواند در منازلي با سبک روستيک مورد استفاده قرار بگيرد، اما بايد توجه داشته باشيد که علي‌رغم حس زيبايي‌شناختي که در فضاي آشپزخانه ايجاد مي‌کند ممکن است براي نشستن طولاني‌مدت انتخاب مناسبي نباشد.

صندلي اپن پلاستيک؟
اين مدل صندلي نيز که تقريباً در تمامي فروشگاه‌هاي فروش مبلمان يافت مي‌شود به علت وزن سبک و امکان جابه‌جايي آسان و البته قيمت ارزان‌تر معمولاً مورد استقبال زيادي قرار مي‌گيرد، اما حواستان باشد اگر صندلي‌هاي ثابت و ارزان‌قيمت مي‌خواهيد حتماً بايد به ارتفاع ميز اپن خود توجه داشته باشيد تا صندلي که خريداري مي‌کنيد هنگام استفاده در پشت ميز کوتاه‌تر يا بلندتر از حد استاندارد نباشد و در هنگام ميل غذا شما را دچار مشکل نکند.

صندلي اپن پشتي دار يا بدون پشتي؟
يکي از فاکتورهاي مهم در هنگام خريد صندلي براي اپن، راحتي است. صندلي اپن بايد علاوه بر کيفيت و زيبايي، براي فرد احساس راحتي در هنگام سرو غذا به ارمغان آورد. در بعضي از موارد از ميز اپن به‌عنوان ميز کار و يادداشت و... نيز استفاده مي‌شود که در اين حالت روي صندلي‌هاي پشتي‌دار به سبب تکيه کمر به پشتي‌ها، احساس خستگي کمتري هم به کاربر القا مي‌شود. در مقابل، طرح‌هاي بدون پشتي فضاي کافه‌اي شکل و فانتزي به دکوراسيون آشپزخانه مي‌دهند.

صندلي چوبي اپن؟
صندلي‌هاي اپن چوبي با توجه به ارتفاع بلند پايه‌ها نيازمند نظارت و نکته‌سنجي زيادي در انتخاب چوب و استحکام اتصالات است. هم‌چنين اين صندلي‌ها يکي از گزينه‌هايي براي اپن‌هايي هستند که ارتفاع زيادي دارند.

براي تهيه مجله منزل مي توانيد به صورت حضوري از کيوسک هاي روزنامه فروشي سراسر کشور و براي خريد نسخه الکترونيک از وب سايت taaghche.ir اقدام نمائيد.
ضمنا براي اشتراک نسخه چاپي مجله منزل روي تصوير زير کليک کنيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی