Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – ظريف: اخبار دروغ نمي‌تواند نقش متحدان آمريکا را در 11 سپتامبر تطهير کند، شهيدي: استکبارستيزي ملت ايران ريشه در فرهنگ ايثار و شهادت دارد، واشنگتن پست: ترامپ خواستار ميانجي‌گري فرانسه براي گفت وگوي مستقيم با روحاني شد؛ ايران نپذيرفت، لاوروف خواستار تحقيقات بيطرفانه در باره حوادث شيميايي در سوريه شد و سازمان ملل متحد: شمار آورگان جهان به 66 ميليون نفر رسيد از جمله مهمترين عناوين خبري ايرنا در 12 ساعت گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داخلي
*****
تهران - «محمد جواد ظريف» وزير امورخارجه ايران روز پنجشنبه در صفحه توئيتر خود در واکنش به اسناد ادعايي آمريکا از ارتباط ايران با القاعده نوشت: يک رکورد سخيف از ميزان تاثيرگذاري دلار‌هاي نفتي؛ اخبار دروغ سازمان سيا و بنياد دفاع از دمکراسي با اسناد گزينشي القاعده درباره ايران نمي‌تواند نقش متحدان آمريکا را در 11 سپتامبر تطهير کند.
تهران - رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به فرارسيدن اربعين حسيني و روز حماسي 13 آبان و تأکيد بر اينکه استکبار ستيزي ملت ايران ريشه در فرهنگ ايثار و شهادت دارد گفت: معرفي ايثارگري‌هاي دانش آموزان شهيد در مسير پيروزي انقلاب اسلامي و در 8 سال دفاع مقدس به نسل جديد ضروري است.
تهران - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي سيزدهم آبان را روز اعلام برائت و فرياد کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار امت‌هاي آزاده و اسلامي به‌ويژه ملت مبارز، بيدار و استکبارستيز ايران اسلامي عليه استکبار آمريکايي دانست.
اهواز - فرمانده انتظامي خوزستان گفت: 80نفر ازعاملان تيراندازي غيرمجاز در سطح استان شناسايي و دستگير شدند.
بيروت -«علي اکبر ولايتي» مشاور بين الملل رهبر معظم انقلاب اسلامي در نشست اتحاديه جهاني علماي مقاومت گفت: برخي کشورهايي که عامل انگليس و آمريکا شده‌اند، وقيحانه و علني به سمت سازش با رژيم صهيونيستي حرکت کرده اند.
کربلا - زايراني که قصد دارند از طريق هوايي وارد نجف شوند، در فرودگاه اين شهر بايد 10 دلار عوارض ورود به اين شهر را بپردازند.
خارجي
*****
تهران – روزنامه واشنگتن پست گزارش داد؛ دولت آمريکا در حاشيه اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متحد از «امانوئل مکرون» رئيس جمهوري فرانسه خواسته بود تا واسطه گفت وگوي مستقيم «دونالد ترامپ» و «حسن روحاني» رئيسان جمهوري آمريکا و ايران شود؛ درخواستي که به گفته اين رسانه با «مخالفت قاطع» تهران مواجه شد.
مسکو - سرگئي لاوروف وزيرامورخارجه روسيه و رکس تيلرسون وزيرامورخارجه امريکا با يکديگر تلفني گفت وگو کردند. طرف روسي خواستار تحقيقات بيطرفانه در باره حوادث شيميايي در سوريه شد.
تهران– تارنماي خبري «وال‌استريت‌ژورنال» گزارش داد؛ «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا روز پنجشنبه بار ديگر از کنگره اين کشور خواست فورا به برنامه پذيرش مهاجر به طريق قرعه‌کشي که به اصطلاح «لاتاري» ناميده مي‌شود، پايان دهد.
مسکو - رئيس کميسيون امور بين المللي شوراي فدراسيون روسيه (مجلس سنا) در مورد سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي براي منزوي سازي آمريکا گفت: اقدامات آمريکا در عرصه بين المللي منجر به انزواي اين کشور مي شود.
الجزيره - پايگاه خبري «السوسنه » تونس نوشت: شمار زيادي از تونسي ها روز پنجشنبه در يکصدمين سالروز صدور بيانيه بالفور توسط وزير امور خارجه وقت انگليس، خواستار عذرخواهي اين کشور از مردم فلسطين شدند.
تهران – يک سخنگوي وزارت امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه در کنفرانس خبري خود با اعلام پايبندي مجدد پاريس به توافق هسته‌اي با ايران، در خصوص سياست‌هاي کشورمان در قبال برنامه دفاع موشکي ابراز نگراني کرد.
تهران – خبرگزاري آناتولي ترکيه پنجشنبه شب به نقل از کميسرعالي امور پناهندگان گزارش کرد: شمار آوارگان جهان به 66 ميليون نفر رسيد که 17 درصد آن را پناهنجويان سوري تشکيل مي دهند.
تهران– خبرگزاري فرانسه پنجشنبه شب به نقل از يک مقام سازمان مل متحد گزارش کرد: گروه تروريستي داعش در جريان عمليات آزادسازي شهر موصل واقع درشمال عراق، 741 غيرنظامي عراقي را اعدام کرده است.
تهران – پايگاه خبري فرات نيوز عراق پنجشنبه شب گزارش کرد: يک دستگاه اتوبوس حامل زائران کويتي روز پنجشنبه در استان ذي قار واقع در جنوب شرق عراق واژگون شد که در نتيجه آن پنج زائر کشته و 13 تن ديگر زخمي شدند.
وين - ميشاييل لينهارت قائم مقام وزير امورخارجه اتريش در پايان سفر به ايران در توييتر خود با اشاره به ديدارش از اصفهان، تاکيد کرد که ظرفيت عظيمي براي تعميق همکاري ها در زمينه هاي مختلف وجود دارد.
لندن - مراسم جشن يکصدمين سالروز صدور بيانيه بالفور شامگاه پنجشنبه با حضور مقامات انگليس و سران رژيم صهيونيستي در لندن برگزار شد و ترزامي طي سخناني به نقش کشورش در تأسيس اسرائيل افتخار کرد.
لندن - حميد بعيدي نژاد سفير جمهوري اسلامي ايران در لندن شامگاه پنجشنبه ويديويي را منتشر کرد که در آن هيلاري کلينتون اعتراف مي‌کند آمريکا القاعده را به وجود آورد و به سلاح‌هاي پيشرفته مجهز کرده است.
مسکو - رئيسان جمهوري روسيه و فرانسه در گفت وگويي تلفني برحمايت دو کشور از برجام و عزم براي حفظ اين توافق بين المللي تاکيد کردند و آن را غيرقابل بازنگري خواندند.
تهران– خبرگزاري فرانسه پنجشنبه شب گزارش کرد: ديده بان حقوق بشر سوريه اعلام کرد که ارتش سوريه کنترل کامل شهر ديرالزور را از گروه تروريستي داعش بازپس گرفته است.
بغداد - سفارت آمريکا در بغداد پنجشنبه شب با ادعاي وجود تهديد امنيتي عليه مرکز خريد موسوم به بغداد مول از شهروندان عراقي خواست از رفت و آمد به اين مرکز خريد خودداري کنند.
آنکاراـ روزنامه استار ترکيه با استناد به سخنان رييس شرکت روستک روسيه اعلام کرد: هزينه و ارزش خريد سيستم دفاع موشکي اس.400 براي ترکيه بيش از 2 ميليارد دلار خواهد بود.
آنکاراـ روزنامه خبر تورک اعلام کرد که 74 درصد از 3.5 ميليون پناهجوي سوري حاضر در ترکيه خواهان حق شهروندي و تابعيت اين کشور هستند.
مادريد - «کارمن لاملا» قاضي دادگاه ملي‌ اسپانيا بعد از ظهر پنجشنبه حکم حبس بي‌ قيد و شرط براي «اوريول جونکراس» معاون و هفت نفر از اعضاي معزول دولت محلي کاتالونيا را صادر کرد .
تهران - رئيس پيشين مرکز راهبردي کاخ سفيد روز پنجشنبه با بيان اين که جمهوري خواهان نيز در صدد استيضاح ترامپ هستند گفت اگر کنگره آمريکا استيضاح رئيس جمهوري را به اجرا بگذارد، وي احتمالا برکنار خواهد شد.
تهران– خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) پنجشنبه شب گزارش کرد: شمار زيادي از دانشجويان سوري و فلسطيني با تجمع در برابر مقر سازمان ملل متحد در دمشق، بيانيه بالفور را که سرآغاز تاسيس رژيم جعلي صهيونيستي است، جنايتي بزرگ در حق ملت فلسطين دانستند.
تهران – خبرگزاري فرانسه بامداد جمعه گزارش داد؛ روسيه پيش‌نويس قطعنامه‌اي را براي تحقيق مجدد در خصوص حادثه شيميايي خان شيخون به شوراي امنيت سازمان ملل متحد ارائه داده است.
شبس*1613*انتشاردهنده: عبدالله غفاري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حق پرست افزود : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، این وضعیت به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.
بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روز‌های پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.
طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی باد‌های جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی‌باشد.
در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق در استان خواهیم بود. همچنین؛ دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند