Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حرکت و کار جمعی دست‌اندرکاران اجلاسیه علمای بلاد منطقه شمالغرب کشور را عامل اصلی موفقیت و پیروزی آن دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم تجلیل از مسئولان و دست اندرکاران اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علماء بلاد که شامگاه دیروز در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی کسانی که به نوعی در برگزاری این همایش فاخر نقش داشتند، مخصوصا مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و همکاران ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این همایش، نتیجه کار جمعی بود و در چنین مواردی اگر بخواهیم به صورت تکی کار کنیم، قطعا موفقیتی این‌چنینی حاصل نمی‌شد.

امام جمعه تبریز همچنین اعلام کرد: تمام اعضا جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همچنین حتی بیت مقام معظم رهبری نیز از همایش علمای بلاد منطقه شمالغرب کشور راضی بودند و آن را بین همایش‌های مشابه کم‌نظیر می‌دانستند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تداوم فعالیت‌های کمیسیون‌های سه‌گانه این اجلاسیه در استان ، بیان کرد: از مصوبات کمیسیون‌ها نیز می‌توانیم برای حوزه‌های علمیه استان خودمان استفاده کنیم تا زمانی که به تایید قم برسند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم همچنین گفت: همایش علمای بلاد منطقه شمالغرب کشور نه‌تنها برای آذربایجان شرقی و تبریز، بلکه برای آذربایجان غربی و اردبیل هم افتخارآمیز بود. حفظ تعصب برای منطقه و استان و شهر برای برگزاری چنین همایش‌هایی بسیار تاثیرگذار است.

وی در پایان خبر داد: اوایل آذرماه سال جاری کنگره علامه جعفری را در تبریز خواهیم داشت که دانشگاه هنر در برگزاری آن نقش بیش‌تری دارد. امیدواریم این همایش علمی نیز با عزت و سربلندی تمام برگزار شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر

روستای همای علیا از توابع شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی است. در این روستا رودخانه‌ای وجود دارد که تبدیل به محلی برای تخلیه فضولات حیوانی شده و موجب آلودگی محیط زیست این منطقه شده است. علاوه بر آلودگی بوی نامطبوع آن اهالی این منطقه را آزرده خاطر کرده است. اهالی این روستا این موضوع را پیگیری کرده اند اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر در خواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

آب آلوده سهم اهالی سودجان شد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین