Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اکبر حسن بکلو ضمن اعلام این خبر گفت : طراحی و ساخت دستگاه آشکار ساز انشعاب برداشت غیر مجاز از کابل سرویس مشترکین فشار ضعیف بر مبنای نیازهای موجود در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی انجام شده است.
وی افزود : این دستگاه قابلیت شناسایی انواع کابل ها و در شرایط محیطی متفاوت از جمله دفن شده در زمین و در زیر مصالح مختلف از جمله گچ، آجر و بتن .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: سنسور بهبود یافته دستگاه امکان مکان یابی انشعاب با خطای بسیار کم را امکانپذیر می سازد. این دستگاه پس از شبیه سازی های الکترومغناطیسی دقیق در محیط های نرم افزاری به دقت مطالعه شده و پس از طی مراحل طراحی، ساخت مدارات الکترونیکی، ساخت نمونه آزمایشگاهی و ساخت نمونه نهایی به اتمام رسیده است.
حسن بکلو گفت: عدم امکان رویت و بازرسی صحیح از لوازم اندازه گیری ۱۲% از مشترکین، پوشیدگی و عدم دسترسی به کابل سرویس و همچنین عدم امکان کشف و اصلاح ۲۸۰۰ مورد دستکاری کابل سرویس، معادل ۰.۸% از کل مشترکین ارومیه بعلت پوشیدگی و عدم دسترسی به کابل سرویس (معادل ۱.۵% تلفات) و ... را می توان به عنوان ضرورت های طراحی و ساخت دستگاه آشکار ساز انشعاب غیرمجاز و مسیریاب کابل اعلام نمود .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد : این دستگاه قابلیت های پیدا کردن مسیر کابل و کابل انشعاب غیر مجاز با دقت بسیار بالا در حالت بدون برق و برق دار، شناسایی انشعاب غیر مجاز از کابل سرویس مشترکین فشار ضعیف در هر دوحالت انشعاب غیر مجاز با بار و بدون بار با دقت بالا، شناسایی کابل زیر انواع مصالح ساختمانی (دیوارهای گچی، آجری و ....)، شناسایی کابل دفن شده در زمین تا عمق ۴۰ سانتی متر با دقت بالا، دارای دستگاه فرستنده تولید سیگنال با قابلیت تنظیم و تغییر فرکانس و توان خروجی، گیرنده با حساسیت متغیر و قابل تنظیم، دارای صفحه نمایش نشان دهنده درصد سیگنال دریافتی توسط گیرنده، LED نشان دهنده قدرت سیگنال دریافتی، آلارم صوتی با چند سطح مختلف، سنسور الکترومغناطیسی بهبود یافته با دقت بالا در مکان یابی و ... را دارا می باشد .

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد

رئیس حوزه قضایی بخش قلعه‌نو از آزادسازی بیش ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو در محدوده روستا و شهرک صنعتی عشق‌آباد خبر داد و گفت: قلع‌وقمع ۸۶ فقره از ساخت‌وسازهای غیرمجاز با هدف حفظ اراضی کشاورزی انجام شد. - اخبار استانها -

یاسر حسین یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حوزه قلعه‌نو اظهار داشت: در روستای عشق‌آباد بخش قلعه‌نو شهرستان ری و شهرک صنعتی از حدود 7 سال گذشته تا به حال هیچ‌گونه برخوردی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز که اغلب با هدف تبدیل اراضی کشاورزی به باغچه، سوله، دامداری و ... احداث شده، صورت نگرفته است.

وی افزود: در راستای دستور رئیس‌کل دادگستری استان تهران در خصوص حفظ حقوق عامه، اقدامات لازم به جهت قلع‌وقمع 86 فقره از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی موسوم به عشق‌آباد واقع در حوزه قضایی بخش قلعه‌نو، انجام شد.

رئیس حوزه قضایی بخش قلعه‌نو در ادامه گفت: در این منطقه افراد سودجو به‌صورت غیرمجاز اقدام به قطعه‌بندی، احداث بنا و سوله و محوطه‌سازی و دیوارکشی کرده بودند که با اجرای قانون 293 هزار و 600 مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش قلعه‌نو از یک سال پیش در روستاهای زمان‌آباد، فیروزآباد، کریم‌آباد و ... آغازشده و در روزهای گذشته نیز تخریب و آزادسازی اراضی کشاورزی در عشق‌آباد اجرایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • روانسازی تردد در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی ضروری است
  • کارفرمایان استخدام کننده افغانستانی‌ها بخوانند/ جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف