Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش امتداد نیوز، انتشارات کتاب نیستان مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های علی موذنی را با عنوان «خورشید از سمت غروب» برای دومین نوبت تجدید چاپ کرد.

این مجموعه شامل چهار نمایشنامه با عناوین «خورشید از سمت غروب» با موضوع داستان حضرت سلیمان(ع)، «هاقیل» با موضوع داستان هابیل و قابیل، «دریایی» با موضوع داستان حضرت یونس(ع) و «مفرد مذکر غائب» با موضوع موعود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤذنی که در کنار داستان‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی از نمایشنامه‌نویسان معاصر ایران نیز به شمار می‌رود  در این کتاب تلاش کرده تا با استفاده از روایات نقل شده در قرآن کریم، دست به خلق آثاری بزند که از سویی جنبه رئالیستی قابل توجهی در خود داشته و از سوی دیگر نمایانگر توان و ایده‌های زبانی و معنایی او در بازگویی روایت‌های داستانی از قرآن کریم است.

وی پیش از این درباره این مجموعه نمایشنامه عنوان کرده بود: من با نوشتن این اثر در واقع به دنبال پر کردن خلأهای درونی خود هستم. نویسنده نیز به مانند سایر انسان‌ها سؤالاتی کلی و اساسی دارد، از قبیل اینکه در حال حاضر او دارای چه وظیفه‌ای در برابر حیات خود است و او نیز باید در کسب پاسخ در ارتباط با آن بیاندیشد. این گونه سؤالات و پاسخ دادن به آنها تجربیاتی است که نویسنده امروز می‌تواند با نگاه به آن قلم خود را متوجه مسائل اساسی حیات بشر در عصر امروز کند. این سؤالات، سؤال همیشه بشر است و ما نیز امروز باید به نوعی به آن پاسخ دهیم.

کتاب نیستان این اثر را در چاپ تازه در در ۲۰۰ صفحه و با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان منتشر کرده است.   

true برچسب ها : انتشارات کتاب نیستان علی موذنی نمایشنامه نویسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟