Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار مرتضی میرزایی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه سایر نیروهای انتظامی در مرزهای کشور تردد زائران اربعین حسینی را زیر نظر دارد.
وی اظهار کرد: کشور عراق قوانین سختی برای حاملان مواد مخدر در نظر گرفته است که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران تاکنون موردی مبنی بر کشف مواد مخدر از زائران ایرانی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد:موارد بسیار جزئی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشف شده که پس از تشکیل پرونده این افراد در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.
سردار میرزایی گفت:اگر جرم موارد کشف شده سنگین نباشد این افراد با پرداخت جریمه نقدی و اعمال برخی موارد تنبیهی، به راه خود ادامه می دهند.
وی افزود:تردد زائران اربعین حسینی در مناطق مرزی با امنیت مطلوب در حال انجام است.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخرد ناجا گفت:با نزدیک شدن به اربعین حسینی و ازدحام تردد زائران، پیش بینی لازم برای افزایش کنترل در مرزها انجام شده است.
سردار میرزایی افزود:ناجا برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی این آمادگی را دارد که امنیت و نظم را در مرزها به شکل مطلوب ایجاد کند.
وی زیرساخت های ایجاد شده در مرز شلمچه را مطلوب تر از سال های گذشته عنوان کرد و گفت:این زیرساخت ها در مرز شلمچه، تردد زائران به سمت عراق را روان تر و سهل کرده است و زائران در کمال آرامش و امنیت به کربلای معلی سفر می کنند.
سردار میرزایی از بخش های مختلف پایانه مرزی شلمچه و مواکب در این مرز بازدید نمود و از تلاش نیروهای امنیتی و مردمی قدردانی کرد.
مرز شلمچه تنها مرکز تردد اتباع خارجی برای شرکت در آیین اربعین حسینی تعیین شده است.
در اربعین پارسال حدود 430 هزار زائر از مرز چذابه و 650هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.
ظرف هفته های اخیر بیش از 250 هزار زائر اربعین تا صبح امروز از مرز بین المللی شلمچه عازم نجف و کربلای معلی شده اند.
7165 /7104/6002/6068
خبرنگار:مسعود گادار** تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد **انتشار: محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد