Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ وزیر کشور در این مراسم گفت بیش از 600 نفر برای تصدی استانداری استانهای مختلف در کشور اعلام آمادگی کرده و رزمه خود را به وزارت کشور ارسال کرده بودند که با توجه به تجربه و توانمندی های این افراد استانداران منصوب و معرفی می شوند.

رحمانی فضلی افزود: انتخاب استاندار اردبیل با تاکید رییس جمهور با حساسیت خاص و برای انتخاب اصلح ترین فرد انجام شد و خوشبختانه با معرفی اکبر بهنام جو به عنوان استاندار اردبیل بسرعت اجماع بر روی وی از طرف مجمع نمایندگان و وزارت کشور حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مهمترین الویت دولت دوازدهم در استانها توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاران و مشارکت عموم مردم در بحث مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی است و امید می رود با توجه به آشنایی قبلی مهندس بهنام جو از ستان اردبیل شاهد رشد و شکوفایی این استان باشیم.

نماینده ولی فقیه دراستان هم دراین مراسم با اشاره به توانمندی های استاندار جدید اردبیل گفت متاسفانه علی رغم وجود قابلیت های فراوان در استان مشکلات زیادی در استان وجود دارد و لازم است با حمایت بیش از پیش دولت طرح ها و پروژه های نیمه تمام در استان پی گیری شود.

آیت ا... عاملی راه آهن را بزرگترین و مهمترین مطالبه مردم استان از دولت دانست گفت و صیانت از حق آبه استان از قزل اوزن و ارس باید با جدیت توسط استاندار وهمچنین نمایندگان پیگیری شود و تکلیف وعده های قبلی دولت مانند منطقه آزاد اقتصادی و تجاری و بندر خشک نیزمشخص شود.

وی از استاندار جدید خواست در استفاده از نیروهابه عنوان مدیر صرفا به توانمندی افراد توجه کند و خود را مدیون هیچ فرد و جریانی نداند.

رییس مجمع نمایندگان استان هم در این مراسم بیکاری فراگیر در استان را زیبنده استان ندانست گفت متاسفانه جاده های استان نیز وضعیت مناسبی ندارد و شاهد تصادفات فراوان در محور های مواصلاتی استان هستیم.

بدری افزود: قابلیت های استان در زمینه کشاورزی،صنعت وگردشگری بسیار زیاد است ومی طلبد که دولت با ایجاد زیرساخت زمینه حضور سرمایه گذاران را دراستان فراهم کند.

خدابخش استاندار سابق اردبیل هم با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ساله خود به عنوان استاندار گفت در این مدت بیش از 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گرفته و یا در حال انجام است که همین مسئله باعث کاهش بیکاری استان تا 9 و 7 دهم درصد شده که پایین تر از میانگین کشوری است.

بهنامجو استاندار جدید هم گردشگری را مهمترین اولویت خود در استان دانست و گفت کشاورزی و صنعت هم جزو محورهای توسعه استان است که باید با برنامه ریزی به فکر توسعه روز افزون آن باشیم.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود