Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@23:39:48 GMT

حمایت از چاپ سفرنامه‌های اربعینی دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۲۹۴۷

یاسر عسگری، مدیر تأمین محتوای دفتر نشر معارف در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره برنامه‌های این انتشارات در راستای برگزاری پیاده‌روی اربعین گفت: دفتر نشر معارف از تحقیقات در زمینه تاریخ شفاهی تشکل‌های برتر دانشجویی، دانشگاه‌های معتبر ایران، خاطرات دوران دانشجویی اساتید، شخصیت‌ها، مسئولان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استقبال می‌کند.وی افزود: همچنین در راستای ثبت خاطرات، یافته‌ها و تحلیل‌ درباره بزرگترین گردهمایی جهان (پیاده‌روی اربعین حسینی)، سفرنامه‌های دانشجویی مورد ارزیابی قرار گرفته و مورد حمایت قرار می‌دهد.عسگری ادامه داد: دفتر نشر معارف آثار برتر در حوزه سفرنامه و تحلیل‌ها را به چاپ می‌رساند و در براساس محتوای این سفرنامه‌ها و تحلیل‌ها به صورت مجموعه یا کتاب مستقل چاپ خواهند شد. که در این راستا محدودیت موضوعی وجود ندارد.وی در ادامه از حمایت دفتر نشر معارف از تحقیقات در زمینه مهارت‌های زندگی دانشجویی خبر داد و گفت: این انتشارات از پژوهش درباره مهارت‌های زندگی دانشجوی، زندگی خوابگاهی و ثبت خاطرات جذاب یا داستان‌های مرتبط به دوره دانشجویی یا با محوریت دانشگاه استقبال می‌کند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟

به گزارش خبرآنلاین، وجود باتلاق‌ها و نمکزارهای گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صداهای از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیروهای اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳,۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویرها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900473

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • دانشگاهیان تهران در حمایت از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی چه گفتند؟
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس