Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: رخنه در اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی قشرهای مختلف ملت ایران و مسلمانان جهان از تهدیدهای مهم دشمنان است که باید مراقب آن بود.
وی بیان کرد: حضور پرشور مسلمانان جهان در آیین اربعین حسینی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را علیه کشورهای اسلامی خنثی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجازی تصریح کرد: محبوبیت امام حسین (ع) در دل مسلمانان موجب شده تا روز به روز بر شمار ارادتمندان آن حضرت افزوده شود.
امام جمعه شهر دوگنبدان بیان کرد: کمرنگ شدن حضور مسلمانان در مراسم اربعین حسینی آرزویی است که دشمنان هرگز به آن نخواهند رسید.
وی خدمت رسانی موکب داران را عملی شایسته دانست و افزود: موکب‌ها با در اختیار داشتن کمترین امکانات در مسیر زائران حضور پررنگی را در آیین اربعین حسینی دارند که باید این حرکت مردمی بیش از پیش حفظ شود.
وی گفت: تجمع گسترده اربعین حسینی امسال در کربلای معلی نقطه صلابتی خواهد بود تا دنیا بفهمد که راه امام حسین (ع) هرگز پایان نخواهد یافت.
وی ادامه داد: پیاده روی اربعین تصویری از قیام خونین سیدالشهدا (ع) و نمایش ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است.
حجازی ابراز داشت: دشمنان قسم خورده ایران با روش‌های مختلف درصدد تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: دشمنان با ابزار فرهنگی و سیاسی به دنبال نفوذ و ضربه زدن به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هستند که به لطف الهی تاکنون این توطئه شوم نیز با شکست مواجه می‌شود.
امام جمعه شهر دوگنبدان افزود: حماسه یوم الله 13 آبان، نماد مقاومت و ایستادگی ملت ولایتمدار ایران در برابر استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد: حوادث خونین این روز نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم هرگز حاضر نیستند بیگانگان و مستکبران در امور داخلی مملکت دخالت کنند و بر آنها سلطه داشته باشد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی