Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت:اگر مردم اجاره مذاکره با دشمنان را دادند به خاطر رفع برخی مشکلات بود پس باید به مشکلات مردم رسید چراکه امروز بیکاری و توجه امر ازدواج و توجه به وضعیت معیشتی مردم یک اصل مهم است که همه باید برای رفع این مشکلات متحد وبسیج شویم چراکه مردم پشتیبان اصلی نظام واقتدار ان هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: باید توجه داشت توطئه دشمنان مربوط به انقلاب  نیست بلکه این دشمنی ها قبل از انقلاب نیز وجود داشته است از این رو روز ملی مبارزه با استکبار برای این است که ما دشمنی و توطئه های دشمنان را فراموش نکنیم و با حضور پرشکوه خود انزجار خودمان را از استکبار جهانی اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استکبار جهانی به خوبی می داند اگر جنایات و توطئه های  رؤسای جمهور و حاکمان آنان برای مردم خودشان بیان و منتشر شوند چه جایگاهی نزد مردم خود پیدا می کنند برای همین با تمام قدرت به دنبال از بین بردن اسناد جنایتی خود هستند چیزی که همه‌ی ما در تسخیر لانه جاسوسی به وضوح مشاهده کردیم، برخی اسنادی که به دست آوردیم و آنها نتوانستند از بین ببرند همگی نشان دهند خوی پلید وتوطئه های  آنهاست.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله) در جمع دانش‌آموزان بیانات بسیار زیبا و راهبردی را مطرح کردند که دانش اموزان ما و همه مردم باید این بیانات را مورد توجه قرار دهند، باید توجه داشت در کشور ما قبل و بعد از انقلاب تفکری وجود داشته که پیرو این هستند که نباید با استکبار و دشمنان  مبارزه کنیم، نباید برای دشمنان دردسر درست کنیم تا آنها هم برای ما دردسر درست کنند، اینها حتی در زمان دفاع از حق مسلم هسته ای، اعتقاد داشتند ما نیازی به انرژی هسته ای نداریم چرا بی دلیل دشمن را به خشم وادار کنیم.

وی ادامه داد: معظم له در بیانات خودشان با زیرکی و هوشیاری دست روی نقطه ای گذاشتند که جواب قاطع این تفکر در کشور بود، دولت مصدق بهترین دولت از نظر این تفکر بود چرا دست در دست آمریکا و دشمن گذاشت و با همراهی دشمن به اداره کشور پرداخت اما زمانی که منافع خود را به خطر دید و زمزمه ایستادگی مصدق را مشاهده کرد با کودتای آمریکا کسی که همراه آنها بود را برداشت و مقام معظم رهبری به همین نکته اشاره و عاقبت مصدق را گوشزد کردند.

باقریان اضافه کرد: ایشان فرمودند هزینه ایستادگی و مقاومت بسیار کمتر از هزینه عقب نشینی و کوتاه آمدن مقابل دشمن است؛ دشمن از جلو رفت حد مرز نخواهد شناخت لذا باید گفت تنها راه پیروزی بر دشمن و ادامه مسیر  عزت و اقتدار ما در دنیا، ایستادگی و مقابله با دشمنان است و هیچ راه دیگری جز ایستادگی و مقاومت وجود نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: امروز اگر  دنیا قدرت ایران در منطقه پذیرفته است به خاطر همین ایستادگی است، هفته گذشته همه شاهد نمایش اقتدارمنطقه‌ی  ایران اسلامی بودیم و رؤسای جمهور روسیه و آذربایجان برای همین اقتدار منطقه ‌ی به ایران می‌آیند و از سوی دیگر دشمنان درت وطئه کردستان با همین قدرت منطقه روبرو شدند و این توطئه خاموش شد.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: اما دشمن بازهم به فکر توطئه های جدید علیه ملت ما است و در این مسیر از هیج تلاشی کوتاهی نخواهد کرد لذا باید ما هوشیار باشیم وفریب دشمنان وابزار آنها را نخوریم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ عمومی بسیار مهم است و این در حالی است که همه‌ی ما از پرداختن به فرهنگ عمومی و کار فرهنگی غافل شده‌ ایم و از این غفلت آسیب های جبران ناپذیری را  پذیرفته ایم.

باقریان گفت: کارهای عمرانی و... همیشه نمایان و مشخص است اما کار فرهنگی برای نمایان شدند به طی شدن زمان زیاد ی نیاز دارد برای همین افراد به دنبال آن نمی رود اما دشمن دقیقا از این ابزار بر علیه ما استفاده می‌کند و فرهنگ عمومی  نقش بسیار مهمی در جامعه دارد.

وی متذکر شد: قشرها ی مختلف دارای فرهنگ های خاص خودشان هستند اما فرهنگ عمومی مربوط به عموم مردم است اگر امروز فرهنگ های غلط غربی پای بسیاری از دردها و بیماری ها را برای ما باز کرده و هزینه های زیادی را بر دوش ما گذاشته است به خاطر  عدم توجه به فرهنگ عمومی است.

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: توجه به فرهنگ عمومی کل جامعه را در مسیر درست و واقعی خود قرار می دهد ومی تواند خیلی از آسیب های پر خطر را ار جامعه رفع کند از این رو باید توجه به گرفتاری ها و دردهای مردم برای تمام مسئولان یک اصل باشد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر مردم اجاره مذاکره با دشمنان را دادند به خاطر رفع برخی مشکلات بود پس باید به مشکلات مردم رسید چراکه امروز بیکاری  و توجه امر ازدواج و توجه به وضعیت معیشتی مردم یک اصل مهم است که همه باید برای رفع این مشکلات متحد وبسیج شویم چراکه مردم پشتیبان اصلی نظام و اقتدار ان هستند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟