Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@23:00:29 GMT

حضور یار خارجی کمک زیادی به ما خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۳۶۱۷

حضور یار خارجی کمک زیادی به ما خواهد کرد

به گزارش وانانیوز،  حسن طیبی در گفت‌وگویی در مورد شکست شهرداری گرگان مقابل شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال و حاشیه‌های به وجود آمده در این مسابقه اظهار داشت: تیم ما ۴۵ بر ۴۱ از حریف پیش بود اما نیمکت شهرداری تبریز به نتیجه بازی معترض شد و کادر فنی این تیم اعتقاد داشت باید تبریز به امتیاز ۴۳ برسد. داوران هم پس از بررسی نتیجه را ۴۵ بر ۴۳ اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق تماشاگران ما به داوری اعتراض کردند و داوران هم بازی را متوقف و به رختکن رفتند. آنها برای ادامه بازی می‌گفتند باید تماشاگران از سالن خارج شوند، اما با صحبت‌هایی که کردیم بازی ادامه پیدا کرد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد: توپ و میدان در اختیار ما بود و کنترل خوبی در بازی داشتیم، اما وقفه‌ای که به وجود آمد، بازی را از دست ما خارج کرد. درست است آنها قوی‌تر بودند اما قبل از توقف بازی همه چیز به نفع ما بود، اما بعد از آن افت کردیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

طیبی در مورد اینکه چه زمانی بازیکن خارجی به شما اضافه می‌شود، ادامه داد: هنوز شهردار گرگان انتخاب نشده است که دستور جذب خارجی را بدهد. منتظریم که این انتخاب صورت بگیرد، مطمئناً با تأخیر در این روند تیم ما ضرر خواهد کرد. در زیر حلقه مشکل داریم و آمدن خارجی می‌تواند به تیم کمک کند.

به گزارش فارس، شهرداری تبریز در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال مقابل شهرداری گرگان ۷۳ بر ۵۶ به برتری رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ارائه یک بازی غیرتمندانه و تماشایی، الریاضی لبنان مدعی نخست قهرمانی آسیا را به زانو در آورد و  کار به بازی سوم کشیده شد .

در این دیدار که از ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهارچوب دور برگشت فینال غرب آسیا در تهران برگزار شد گرگانی ها با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ رقیب قدرتمند خود را به زانو در آوردند.

با توجه به شکست گرگان در بازی رفت در بیروت و پیروزی در بازی اخیر، قهرمان غرب آسیا در بازی سوم‌ که چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار میشود مشخص میگردد.

گرگانی ها که در این بازی تنها با یک بازیکن خارجی ویل چری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود رفته بودند در بازی سوم، دیاموند لوئیز استون بازیکن جدید آمریکایی خود که امشب وارد ایران میشود را به همراه خواهند داشت.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعودشان به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی شده است.

نکته مهم و قابل توجه این بازی حضور بیش از ۷۰۰ هوادار گرگانی بود که با طی صدها کیلومتر برای حمایت از تیم خود را به تهران رسانده بودند و در کنار گرگانی های مقیم پایتخت و سایر هموطنان نقش مهمی در پیروزی شهرداری گرگان نماینده ایران ایفا کردند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی