Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته اسامی 25 بازیکن لیگ برتری همراه با اشکان دژاگه را برای حضور در نخستین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از 2 دیدار دوستانه با پاناما و ونزوئلا اعلام کرد که این فهرست نکات بسیار عجیبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین نکته غافلگیر کننده فهرست جدید کی روش به دعوت نشدن بازیکنان پارس جنوبی و پیکان، مدعیان این فصل لیگ برتر باز می گردد. شاگردان مهدی تارتار و مجید جلالی همپای پرسپولیس تا پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در صدر جدول پیش می روند و انتظار می رفت کی روش دست کم در اردویی که تنها بازیکنان لیگ برتری در آن حضور دارند، روی بازیکنانی مانند پیام نیازمند، محسن فروزان، مرتضی آقاخان، مهدی شیری و امید سینگ نگاه ویژه ای داشته باشد.

از طرفی حضور پنج بازیکن سایپا در فهرست تیم ملی آن هم در شرایطی که نارنجی پوشان پایتخت روزهای بحرانی ای را از لحاظ نتیجه گیری پشت سر می گذارند، عجیب به نظر می رسد. محمد حسین کنعانی زادگان و دانیال ماهینی در بازی با پرسپولیس با عملکرد ضعیف خود به پاشنه آشیل تیم علی دایی تبدیل شدند و محمدرضا اخباری هم نشان داد از روهای اوجش فاصله زیادی دارد اما کی روش ترجیح داد در این وضعیت پروژه بازگشت اخباری را به تیم ملی کلید بزند و چشم روی 2 مدافع مورد علاقه اش در سایپا نبندد.

هرچند روند تیمی استقلال پس از حضور وینفرد شفر آلمانی نسبت به دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان تغییر محسوسی داشته است اما کمتر فوتبالدوستی انتظار داشت تعداد ملی پوشان این تیم حتی از پرسپولیس بیشتر باشد و هفت آبی پوش در فهرست جدید تیم ملی قرار گیرند. البته به نظر می رسد کی روش قصد دارد در اردوی 4 روزه تیمش تنها وضعیت بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، میلاد زکی پور، حسین حسینی و مجید حسینی را مورد ارزیابی قرار دهد و این نفرات برخلاف پرسپولیسی ها شانس بسیارکمی برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای دیدار با پاناما و ونزوئلا دارند.

در یکی از تلخ ترین دوران های تاریخ سپاهان در لیگ برتر باردیگر شاهد حضور پرتعداد اصفهانی ها در فهرست تیم ملی هستیم که این امر با توجه به عملکرد ضعیف سعید آقایی و ساسان انصاری و همچنین ناآمادگی علی کریمی به دنبال بازگشت از آسیب دیدگی عجیب به نظر می رسد. انصاری به عنوان دومین گلزن فصل گذشته لیگ برتر در پایان هفته یازدهم لیگ برتر تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان سپاهان شده است و درمورد این گل هم شک و شبهه زیادی وجود دارد چراکه برخی تصاویر نشان می دهد مهرداد محمدی این گل را وارد دروازه ذوب آهن کرد. آقایی هم در هفته های اخیر لیگ برتر عملکردی ضعیف داشته است.

محمد قاضی، عیسی آل کثیر و علی علیپور به عنوان برترین گلزنان فعلی لیگ برتر جایی در فهرست کی روش ندارند و این موضوع هم جالب توجه است چراکه آن ها در هفته های اخیر برترین بازیکن تیم های پدیده، نفت تهران و پرسپولیس بوده اند.

در ماه های اخیر برخی بازیکنان مورد علاقه کی روش با وجود آسیب دیدگی در فهرست تیم ملی قرار گرفتند تا زیرنظر کادر پزشکی این تیم دوران مصدومیت خود را پشت سر بگذارند. با این وجود غیبت حامد لک که در بازی با توگو در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و حتی در ماه های اخیر به عنوان نورچشمی سرمربی تیم ملی در تمام اردوها حضور داشت عجیب است  و انتظار می رفت با وجود آسیب دیدگی شدید این بازیکن از ناحیه بینی، او برای مدتی کوتاه زیر نظر خانلری و سایر اعضای کادرپزشکی تیم ملی به مداوا بپردازد.

انتهای پیام/

حقایقی از فهرست جدید تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که امروز صبح وارد تهران شد، فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد که ستاره بزرگ تیم ملی در آن نیست!

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از 18 بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور(کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2024 هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر 14 بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، 4 بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب 14 نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

 

دیگر خبرها

  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان