Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاریبسیج از آذربایجان شرقی،  مجید خدابخش اظهار داشت: خدا را شاکرم از اینکه توفیق یافته‌ام در آذربایجان‌شرقی، استانی پیشگام و شهر تاریخ‌ساز تبریز به‌عنوان خدمتگزار مردم ولایی حضور داشته باشم.

وی افزود: منطقه شلمچه و عملیات کربلا برای رزمندگان لشکر همیشه پیروز و سرافراز عاشورا یک منطقه تاریخی بوده که در عین عشق، شجاعت،شهامت در عین مظلومیت جانانه از خاک پاک میهن اسلامی دفاع کردند به طوری که جانبازان و شهدای بسیاری در این منطقه تقدیم انقلاب کردیم، آنها برای کشورمان افتخار، عزت و امنیت آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدابخش اضافه کرد: امروز همان رزمندگان با عشق و اخلاصی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، خداوند توفیقی دیگری به آنها عنایت کرده و به‌ عنوان خدمتگزار زائران حضرت اباعبدالله الحسین تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: زائران برای رسیدن به این منطقه که با چندین کیلومتر پس از خرمشهر و پیاده‌روی آغاز می‌شود، از کشورهای مختلف وارد عراق می‌شوند و پس از ساعت‌ها پیاده‌روی و گذشتن از مرز به موکب حضرت علی‌اکبر (ع) می‌رسند و این برای آذربایجان‌شرقی و تبریز افتخار بزرگی است که در خدمت زائران اباعبدالله الحسین باشند.


خدابخش با بیان اینکه طی این چند روز بیش از 450 هزار نفر زائر وارد مرز شلمچه شده اند، اضافه کرد: در این نقطه رزمندگان و سرداران بزرگ اسلام با اخلاص برای خدمت به زائران تلاش می‌کنند و این نشان‌دهنده این میزان اخلاص در حماسه حضرت سیدالشهدا بوده و اینکه خون پاک و مطهر شهدای کربلا چه اندازه درخشش داشته است

وی خاطرنشان کرد: همه ما چه آنانی که در این نقطه با اخلاص تلاش می‌کنند و چه مسوولان که پشتیبانی می‌کنند خداوند توفیق دهد تا در قیامت از شفاعت سیدالشهدا محروم نشویم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با اشاره به اینکه توسعه دیپلماسی منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای در کشور است.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است، افزود: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با چند کشور، در حوزه دیپلماسی فعال منطقه‌ای از استان‌های پیشرو بوده و در دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کند.

معتمدیان همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: همسایگی با سه کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای اصلی از جمله شرق و غرب و غرب، جاده ابریشم، وجود مرز رسمی فعال با ترکیه و دسترسی به اروپا از طریق این کشور و زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله سه فرودگاه و خطوط ریلی، موجب شده آذربایجان‌غربی نقش فعالی در دیپلماسی منطقه ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ظرفیت‌های بازگشایی مرز تمرچین برای اعزام زائرین اربعین حسینی و استقبال زائران خارجی از این امر نیز اشاره کرده و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی از مرز تمرچین به کربلای معلی اعزام شدند که ۲ هزار نفر از این زائران، اهل کشور آذربایجان بودند و امسال نیز آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از زائران خارجی است.

معتمدیان در پایان با اشاره به مشترکات فرهنگی تاریخی و مذهبی آذربایجان غربی با نخجوان، اضافه کرد: آماده افزایش روابط و گسترش تعاملات با نخجوان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کد خبر 6090414

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد