Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود واعظی، رییس دفتر ریاست جمهوری بیان داشت: با اهتمام دولت در راستای توسعه زیرساخت ها و تلاش مضاعف مردم این منطقه، کیفیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که امروز این توفیق نصیب ما شد تا بتوانیم چند قدمی را در کنار زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم و از نزدیک مسائلی و مشکلات آن ها را جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی اذعان داشت: در این سفر از طرف ریاست جمهوری محترم به این منطقه اعزام شدیم تا با مردم صحبت کنیم و مسائل و مشکلات آن ها را در خصوص تردد جویا شدیم و امید است که با تمهیدات مناسب بتوانیم در سال های آینده این مشکلات را به حداقل برسانیم.

رییس دفتر ریاست جمهوری اظهار کرد: در این سفر در نشستی با استاندار خوزستان مسائل و مشکلات پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان را به صورت جدی و دقیق بررسی می شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در سال جدید در پایانه های مرزی چذابه اقدامات بهتری نسبت به سال گذشته صورت گرفته و خدمات رسانی به زائران مطلوب تر شده است که جا دارد از استانداری خوزستان و دستگاه‌های اجرایی و به خصوص مردم این منطقه تشکر کنیم.

محمود واعظی گفت: امید است که با این برنامه‌ریزی و توسعه زیر ساخت ها زائران بتوانند با آرامش بهتری به زیارت بروند و هیچ مشکلی را در مسیر نداشته باشند و با امنیت کامل به خانه بازگردند.

وی اذعان داشت: در ادامه این سفر پس از پایانه مرزی چذابه از پایانه مرزی شلمچه نیز بازدید خواهیم کرد، چرا که از این پایانه مرزی نیز زائران زیادی عبور می کنند و بررسی مسائل مشکلات آن ها نیز از دغدغه‌های ما به شمار می رود.

انتهای پیام/گ

 کیفیت خدمت رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی چذابه رشد قابل توجهی داشته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است