Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نمازجمعه شهرکردبرضرورت تشکیل جبهه جهانی آمریکا ستیزی در دنیاتاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه دراستان، بسیج ملی با هدف تشکیل جبهه ای جهانی دردنیابا هدف آمریکا ستیزی را ضروری برشمرد. 
امام جمعه شهرکرد باگرامیداشت یادوخاطره معمارکبیر انقلاب اسلامی وشهدای دانشجوی13آبان سال57 گفت:فرهنگ استکبار ستیزی دستاورد انقلاب اسلامی نبوده ،بلکه فرهنگ دین است وحتی مختص به اسلام هم نیست بلکه استکبار ستیزی ندای برخاسته ازتمامی ادیان الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود:همه پیامبران وجانشینانشان در برابرطاغوتیان زمان خود ایستادند، مقابله کردندوبه پیروزی رسیدند .
امام جمعه شهرکردبه انواع تهدیدها وترفندهای آمریکا درچهار دهه گذشته هم اشاره کردوگفت:همه اکنون شاهدتحقق وعده الهی هستیم ومی بینیم که مکروحیله مستکبران گریبان خودشان را گرفته وملت ایران هرروز منسجم تر وموفق تردردنیاجلوه می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکیدکرد:امروزراه انقلاب اسلامی روشن است.
وی گفت: همه بایدباحضوردرراهپیمایی13 آبان ضمن حمایت ازآرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی حمایت خود را ازسپاه ونیروهای مقاومت بعنوان پرچمداران استکبارستیزی درکشورهای سوریه،یمن، فلسطین ودیگرکشورها حمایت کنند.
وی گفت:همه مردم، مسولان وجناح های سیاسی فعال باتاکیدبراهمیت پیروی از ولی امرمسلمین،همه یکصدا فریاد بزنندونشان دهندکه سدی محکم و استواردرمقابل زیاده خواهی های آمریکا هستند .
امام جمعه شهرکردبرتداوم سیاست های اصولی انقلاب اسلامی وبالابردن توان موشکی ودیگرسلاح های دفاعی درکشور تاکید کرد .
خطیب نمازجمعه شهرکرد همچنین به نقش آفرینی ایران درمجامع بین المللی وحضورفعال ایرانیان دردنیا اشاره کردوگفت:این فعالیت ها راهکاری برای خنثی کردن ترفندایران هراسی استکباردردنیا است وبا فعالیتهای دیپلماسی وحضور منسجم دردنیا می توانیم پرده ازچهره خبیث آمریکا برداریم ودنیا را با اهداف شوم کاخ سفیدآشناکنیم .
نماینده ولی فقیه دراستان همچنین حمایت ازمظلومان دنیا،چه مسلمان و چه غیر مسلمان راضروری اعلام کردوگفت:ایرانیان با تشکیل جبهه جهانی استکبارستیزقادرند، آمریکارادردنیا منزوی کنند .
امام جمعه شهرکرد همچنین به اهمیت وبرکت کاروان اربعین اشاره و نمازگزاران را به خواندن زیارت اربعین سفارش کرد.
خطیب جمعه شهرکردهمچنین به سالروز تشکیل شورای فرهنگ عمومی اشاره کردوگفت:این شورا برخاسته از شورای انقلاب فرهنگی است که نقش مهمی درتقویت امورمثبت اجتماعی ورفع زشتی ها از فعالیت ها در جامعه دارد .
حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین به تاخیرانتصاب استانداراستان هم اشاره کردوگفت:با اینکه چندهفته گذشته هم برضرورت تسریع در انتصاب فردی توانمند برای استانداری اشاره کردم،اماهنوز استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب نشده است ومردم منتظر هستند وامیدواریم دلیل این انتظار، رسیدن همه فعالان استان به یک نتیجه واحدباشد.
وی گفت:البته معیارهای گزینش هم متفاوت است واستاندار باید فردی توانمنددرتصمیم گیری واجراباشد ، اماتندروسیاسی وبرهم زننده مسایل نباشد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد