Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جانشین راهور ناجا، گفت: بیش از ۴۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ های شهر پارک شده اما همچنان جا برای پارک خودرو وجود دارد.

سردار موسی امیری،‌جانشین راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان مستقر در مرز مهران در خصوص آخرین وضعیت تردد در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزهای اربعین حسینی نزدیک می شویم حجم ورود به طبع در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: در این راستا اکثریت مردم و زائران عزیز مرز مهران را برای تردد خود انتخاب می کنند و به همین منظور در روز گذشته نسبت به روز دهم آبان دو برابر حجم ورودی به مهران صورت گرفته است.

 

این فرمانده انتظامی، ابراز کرد: همچنین هزار و یکصد دستگاه اتوبوس دیروز وارد شهر مهران شدند و قریب به ۱۷۰ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته از مرز مهران عبور کردند که در طول این مدت اول صفر تاکنون این آمار بیشترین حجم ورود بود.

 

جانشین راهور ناجا، ادامه داد: موج رفت تا دو سه روز آینده ادامه خواهد داشت و به همین منظور از قبل قرارگاه تاکتیکی اربعین را در مهران مستقر شده و از اول آبانماه همکاران ما در ارهور ناجا در این حوزه مشغول به کار شده اند.

 

امیری، بیان کرد: در این خصوص تیم های مختلفی را در سراسر کشور برای بخش پلیس راه و درون شهر به کار گرفته ایم و تقسیم بندی های لازم در این مسیرها انجام گرفته است.

 

وی، یادآور شد: اینکه تنها در شهرستان مهران اقدامات کنترلی صورت گیرد،‌این گونه نیست و از شهرهای مبدا این کار انجام می شود و علاوه بر این در استان های همدان و کرمانشاه با مراقبت های بیشتری زائران را هدایت خواهیم کرد.

 

این فرمانده انتظامی، ابراز کرد: حجم تردد از ایلام تا مهران است و در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین  و  ورودی شهر مهران ترافیک سنگین بوده و این به دلیل جداسازی اتوبوس ها و سایر خودروها از یکدیگر است.

 

جانشین راهور ناجا، گفت: قطعا بدون همراهی و مشارکت زائران نمی توانیم برنامه ها را پیش رو ببریم و در این راستا از زائران و رانندگان می خواهیم نهایت همکاری را با همکاران ما در پلیس راهور ناجا داشته باشند.

 

امیری، ابراز کرد: بالای ۴۰ هزار دستگاه در پارکینگ های شهر مهران خودرو پارک شده اما پارکینگ های غرب مهران تا ۷۰ درصد و پارکینگ های شرق نیز تا ۳۰ درصد تکمیل شده و ظرفیت ها برای پارک خودروها در روزهای آینده که سیل جمعیت در این روزها خواهد بود وجود دارد.

 

وی در پایان گفت: پارکینگ های اصلی ورودی شهر نیز همچنان خالی هستند و این پارکینگ ها برای روزهای پایانی در حال آماده سازی هستند.

 

 

پایان پیام/537

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود ۳ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه‌ام وی‌ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت ۵ بامداد محل به نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه