Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
حضور رئیس کمیته‌ انضباطی در تمرین تیم‌ ملی و صحبت کردن او درباره مسائل انضباطی در تیم ملی موجب عصبانیت و اعتراض کی‌روش شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دومین جلسه تمرین تیم‌ ‌ملی جمعه 12 مرداد در حالي در ورزشگاه آزادی برگزار شد که رییس کمیته‌ انضباطی در اواسط تمرین به ورزشگاه آمد و درباره مسائل مختلفی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش پس از این که فهمید حسن‌زاده، رئیس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ ‌ملی آمده است و درباره مسائل مختلف انضباطی صحبت می‌کند به کنار زمین آمد و با حالتی عصبانی خطاب به خبرنگاران و مسئولان، گفت‌: چرا رئیس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ ‌ملی می‌آید و در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کند که نظم تمرین تیمم را بر هم می‌ریزد. او با چه اجازه‌ای این کار را انجام می‌دهد و مخل آرامش تیم‌ ‌ملی می‌شود؟ کی‌روش سپس در ادامه‌ اعتراض خود به این حرکت، گفت‌: اگر رئیس کمیته‌ انضباطی می‌خواهد به تمرین تیم‌ ‌ملی بیاید و صحبت کند ابتدا حقوق من را واریز کند.

کارلوس کی‌روش در ادامه‌ باز هم عصبانیت خود را نشان داد و خواستار توضیح درباره این اتفاق از سوی مسوولان حراست فدراسیون فوتبال شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال با چهره‌ای عصبانی ادامه تمرین را زیر نظر گرفت و احتمالا این موضوع را از سوی رئیس فدراسیون فوتبال پیگیری کند.

کی‌روش گفت: او (حسن‌زاده) امروز مخل برنامه‌های تیم‌ ‌ملی شد.

در همین زمینه: فهرست تیم ملی اعلام شد؛ از خارجی‌ها فقط دژاگه کی‌روش نامزد هدایت تیم ملی استرالیا بعد از جام جهانی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند