Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد که مصدومیت بازیکنان بیشترین ضربه را به سرخپوشان تبریزی زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهرام گودرزی بعد از دوری دوماهه از میادین فوتبال در بازی با ذوب‌آهن 15 دقیقه توانست به میدان برود. او امیدوار است که تا پایان لیگ دیگر مصدوم نشود و در عین حال تأکید می‌کند که مصدومیت بازیکنان تراکتورسازی در طول بازی‌های گذشته به این تیم ضربه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به سؤالات مختلف پاسخ داده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: بالاخره بعد از مدت‌ها بازی کردی ...
متأسفانه مصدمیت من از ناحیه همسترینگ بود و همین موضوع باعث شد تا نزدیک دو ماه از میادین دور باشم. خیلی دوست داشتم به تراکتورسازی کمک کنم و در کنار کادر فنی و بچه‌ها باشم، اما متأسفانه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم در ادامه راه برای تراکتورسازی بازیکن مفیدی باشم و دیگر مصدوم نشوم.

تسنیم: حتماً خیلی کلافه شده بودی؟
مصدومیت برای هر فوتبالیستی سخت است. بار اول که مصدوم شدم برای بازگشت عجله کردم و نباید زود برمی‌گشتم. همین عجله باعث شد تا مصدومیتم تشدید شود. من از هواداران تراکتورسازی بابت غیبت دو ماهه‌ام عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده این غیبت را جبران کنم.

تسنیم: عملکرد تراکتورسازی در 11 هفته گذشته چطور بود؟
ما از لحاظ جدولی جایگاه خوبی نداریم، ولی باید ببینید چه شرایطی را تجربه کردیم. ما اصلاً نتوانستیم بازیکن بگیریم و از طرفی مصدومیت بازیکنان بیشترین ضربه را به تراکتورسازی زد. ما در این زمینه واقعاً بدشانس بودیم و دست کادر فنی کاملاً بسته بود. با این حال هواداران همیشه از ما حمایت کردند و هیچ وقت تراکتورسازی را تنها نگذاشتند. تراکتورسازی در تمامی این بازی‌ها همیشه با مشکل غیبت چند بازیکن مواجه بود. من فکر می‌کنم با همه این مشکلات بد نتیجه نگرفته‌ایم.

تسنیم: آینده تراکتورسازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
من معتقدم می‌توانیم با جذب چند بازیکن در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و به بالای جدول برسیم. البته جذب بازیکن خوب در نیم فصل بسیار سخت است.

تسنیم: امسال کدام تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانی؟
تیم‌های خوب زیاد هستند. پرسپولیس یکی از گزینه‌های جدی قهرمانی است و ذوب‌آهن نیز می‌تواند مدعی باشد. پارس جنوبی هم تیم خوبی دارد. به عقیده من استقلال هم می تواند به تیمهای بالای جدول اضافه شود.

تسنیم: راستی ماجرای طلب تو از باشگاه گسترش فولاد به کجا رسید؟
من در این زمینه با آقای نصیرزاده صحبت کردم و قرار شد باشگاه گسترش طلبم را بدهد. فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه ایجاد شود.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089329

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!