Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شكوه حضور مردم در راهپيمايي ۱۳ آبان نشان از ايستادگي و مقاومت ملت ايران در برابر ظلم و زور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اصفهان، آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه هاي نماز عبادي و سياسي جمعه اين هفته اصفهان به مناسبت يوم الله 13 آبان اشاره كرد و اظهارداشت: سه واقعه مهم 13 آبان هر كدام تبيين كننده روحيه استكبار ستيزي و دشمني با دشمنان اسلام و نظام توسط ملت است كه اين مناسبت ها هر ساله گراميداشته مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: شكوه حضور مردم در راهپيمايي 13 آبان نشان از ايستادگي و مقاومت ملت ايران در برابر ظلم و زور است و به آمريكا و اسرائيل نشان مي دهد كه ملت ايران از تهديد و تحريم هراسي ندارد و همواره با روحيه مقاومت و ايثار در برابر زياده خواهي ها و تهديدهاي آن ها مي ايستد.

آيت الله طباطبايي نژاد ادامه داد: ملت ايران هيچگاه از تهديدها و جنايت هاي ظالمانه آمريكا و اسرائيل هراسي ندارد و در برابر دشمنان همواره خواهد ايستاد و هرچقدر آمريكا توطئه كند و براي تحقق اهداف خود برنامه ريزي و تلاش كند اما در برابر روحيه مقاومت ملت ايران شكست خواهد خورد.

وي يادآورشد: نظام طاغوت و استكبار جهاني همواره با تهديد و كشتار ملت هاي سعي كرده جلوي ايستادگي ملت هاي مظلوم جهان در برابر زياده خواهي هاي آن ها را بگيرد كه شهادت دانشجويان و دانش آموزان در 13 آبان با اين هدف صورت گرفت اما ملت هاي مظلوم جهان از اين رفتار ظالمانه ترس و هراسي ندارند و از ارزش هاي اسلامي و منافع ملي خود دفاع مي كنند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان به راهپيمايي اربعين هم اشاره كرد و گفت: راهپيمايي شكوهمند اربعين علاوه بر اينكه داراي اجر و ثواب است، نمايش اتحاد مسلمان هم مي باشد و اتحاد مسلمانان جهان را به نمايش مي گذارد و اين نمايش اتحاد قدرت جوامع اسلامي و مديريت توانمند كشورهاي ايران و عراق در مديريت اين مراسم بزرگ را نشان مي دهد.

وي يادآورشد: درراهپيمايي اربعين كه مانوري براي ملت هاي آزادي خواه است افراد اهل تسنن و ساير اديان هم شركت مي كنند و عشق و ارادت خود را به امام حسين(ع) نشان مي دهند و شعارآزادي خواهي و عزت طلبي سرمي دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين برگراميداشت اربعين در استان توسط مردم و هيئت هاي مذهبي همراه با برنامه اجتماع عزاداراي حسيني تاكيد كرد.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس

قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آنها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

 در قبرستان سفید چاه سنگ مزار‌ها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

منبع: کجارو

tags # تاریخ ایران سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد