Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری درباره ویژه برنامه «روز روشنایی» گفت:  ویژه‌برنامه «روز روشنایی» به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۱۳۵۸ و روز دانش‌آموز با شعار غیرت انقلابی شنبه ۱۳ آبان در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این برنامه‌ها با هدف تقویت روحیه استکبارستیزی ملت ایران، دانش‌افزایی و شناخت شهروندان به خصوص جوانان نسبت به وقایع ۱۳ آبان، تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری درباره ماهیت سلطه جویانه آمریکا و جبهه جهانی استکبار اجرا می‌شود.

ناصری‌پور بیان کرد: در این روز نمایشگاهی از آثار کاریکاتور با عنوان تاریخ مستطاب آمریکا، توزیع اینفوگرافیک با موضوعات استکبارستیزی، استکبارشناسی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و امام (ره)، توزیع پوسترهای کاریکاتور از ترامپ در راهپیمایی۱۳ آبان، اجرای سرود توسط ۲۰ نفر از دانش‌آموزان در راهپیمایی ویژه روز دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی از جمله برنامه‌های «روز روشنایی» است. همچنین نمایشگاه عکسی از وقایع یوم الله ۱۳ آبان و تاریخ مستطاب در میدان امام حسین(ع) و متروی طالقانی برپا می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در توضیح برنامه‌های محله‌ای و منطقه‌ای ویژه روز ۱۳ آبان گفت: «جلوه مظلومیت» به صورت جشنواره هنری در رشته‌های مختلف داستان نویسی، روزنامه دیواری، دل نوشته، شعر، عکاسی، نقاشی و «سرود یکدلی» با سخنرانی، سرود دانش‌آموزی، مسابقات فرهنگی و…  در منطقه ۴ برگزار می‌شود. مسابقات فوتسال جام اخلاق با مشارکت مدارس منطقه ۱۶ در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود و دانش آموزان این منطقه از کتابخانه شهید فهمیده بازدید می‌کنند و همچنین برنامه «لاله‌های انقلاب» در یکی از مدارس گرمدره در منطقه ۲۲ با حضور یکی از مورخان و نویسندگان حوزه انقلاب برگزار می‌شود.

true برچسب ها : حسن ناصری پور راهپيمايي 13 آبان شهر تهران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد