Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، مسیر و زمان راهپیمایی ۱۳ آبان در مراکز شهرستان ها را اعلام کرد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شروع مراسم راهپیمایی 13 آبان در بجنورد مرکز خراسان شمالی ساعت 9 صبح و از محل میدان شهید به سمت میدان حضرت قائم (عج)  خواهد بود که «سردار رسول سنایی راد» معاون سیاسی سپاه پاسداران به عنوان سخنران محوری این مراسم تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی در شهرستان اسفراین از میدان امام خمینی (ره) تا مقابل کتابخانه عمومی صورت می گیرد، سخنران این شهرستان را «حجت الاسلام خادمی» مدیرکل تبیلغات اسلامی خراسان شمالی معرفی کرد و گفت: «حجت الاسلام مهدوی پور» رئیس دانشکده علوم قرآنی، سخنران شهرستان آشخانه است و راهپیمایی از محل چهارراه شهرداری به سمت مصلی خواهد بود که زمان شروع برنامه در هر دو شهرستان 9 صبح پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام سالاری اظهارداشت: گرامیداشت یوم الله 13 آبان در شهرستان گرمه ساعت 9 صبح از محل میدان ارشاد به سمت چهارراه مرکزی و سخنران برنامه «حجت الاسلام امانی» رئیس شورای حل اختلاف خراسان شمالی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شروع مراسم در شهرستان های فاروج و راز را ساعت 9 و 30 دقیقه اعلام کرد و با بیان اینکه مسجد آل یاسین تا چهارراه رضوی مسیر راهپیمایی در شهرستان فاروج خواهد بود، سخنران این مراسم را «حجت الاسلام صفری» معاون امور فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان معرفی کرد و افزود: این مراسم در شهر راز از محل میدان معلم به سمت شهرداری و با سخنرانی «حاتمی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همراه خواهد بود.

 

وی، شروع مراسم در شهر جاجرم را ساعت 10 صبح از میدان ولی عصر به سمت میدان امام خمینی (ره) و سخنران برنامه را «دکتر ابراهیمی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی معرفی کرد.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه قطعا مردم ما با آگاهی و بصیرتی که دارند امسال پرشورتر از همیشه در صحنه حضور می یابند، اظهارداشت: با توجه به موضع گیری های اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران اسلامی امسال باید شاهد حضور پررنگ تر مردم و مسئولان در راهپیمایی 13 آبان باشیم چرا که این مناسبت و این حضور متحدانه، روز نشان دادن اقتدار و عزت ایران اسلامی در مقابل مستکبران عالم است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است