Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- تیم کرمان موتور تهران، فاتح دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات تنیس لیگ برتر مردان باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) در مشهد شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا در هفتمین و آخرین روز این مسابقات که در مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار شد تیم تنیس کرمان موتور تهران با نتیجه 2 بر صفر تیم تنیس لمیزکافی تهران را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم تنیس شهید همدانی همدان نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل گچ رضای مشهد شکست خورد و تیم تنیس بانک حکمت ایرانیان 3 بر صفر مقابل تیم تاپیس مشهد به پیروزی رسید.
به گزارش ایرنا بدین ترتیب تیم تنیس کرمان موتور تهران با کسب 36 امتیاز از 12 بازی و بدون هیچ باخت تیمی در جدول رده بندی لیگ برتر تنیس مردان کشور در جایگاه نخست قرار گرفت.
در این جدول، تیم تنیس لمیزکافی تهران هم با کسب 30 امتیاز دوم شد و تیم تنیس بانک حکمت ایرانیان با کسب 24 امتیاز سوم شد.
رتبه های چهارم تا هفتم جدول رده بندی لیگ برتر تنیس مردان کشور را هم به ترتیب تیمهای تنیس گچ رضای مشهد، تاپیس مشهد، آریا گرانول قم و شهید همدانی همدان از آن خود کردند.
تیمهای کرمان موتور، لمیزکافی تهران، بانک حکمت ایرانیان، گچ رضای مشهد، شهید همدانی همدان، تاپیس مشهد و آریاگرانول قم در دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس مردان کشور جام خلیج فارس شرکت داشتند.
دور برگشت مسابقات تنیس قهرمانی لیگ برتر مردان کشور از ششم آبان در مجموعه ورزشی سجاد مشهد آغاز شده بود که امروز به پایان رسید.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/1922

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

 

دیگر خبرها

  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر