Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک اپلیکیشن های مکان محور ایرانی برای ایام رابعین امسال برای نخستین بار اماکن عراق را نیز تحت پوشش قرار داده است.

این اپلیکیشن مکان محوز پونز که راهنمای مکان‌ها در 474 شهر ایران است، مکان‌های مورد نیاز زائران کربلا، نجف و سایر شهرهای زیارتی عراق را نیز به فهرست مکان‌های موجود در پونز اضافه کرده است.

در میان مکان‌های اضافه شده، علاوه بر مکان‌های زیارتی، اماکن خدماتی مورد نیاز عاشقان امام حسین (ع) از جمله اماکن متبرکه و زیاتگاه‌ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها، هتل‌ها و محل‌های اقامت، رستوران‌ها و موکب‌ها نیز فهرست شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زائران اربعین در طول مسیر خود از هر نقطه ایران به سمت مرز عراق می‌توانند،اماکن مورد نیاز خود را در حین سفر پیدا کنند و جزییات آن مکان شامل معرفی اجمالی، عکس، نشانی و نظرات کاربران را ببینند.

 

همچنین کاربران نیز می‌توانند تجربه و خاطره خود را با ارسال عکس یا متن به اطلاعات هر مکان اضافه کنند.

این اپلیکیشن از بازار قابل دریافت است.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به غرق شدن دو جوان ۳۳ و ۳۴ ساله در رودخانه نازلوچای این شهرستان و پیدا شدن جسد یک نفر از غرق‌شدگان گفت: جست‌وجوها در سومین روز پس از حادثه برای یافتن پیکر فرد دوم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علیرغم پیدا شدن پیکر یکی از غرق‌شدگان حادثه نازلوچای تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در حال جریان است. ️

وی ر افزود: روز جمعه مورخه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ طی گزارش مردمی مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای ارومیه (دو جوان ۳۳ ساله و ۳۴ ساله) نیروهای امدادی متشکل از ۳ تیم هلال‌احمر و ۲ تیم آتش‌نشانی با همراهی مدیریت بحران فرمانداری و نیروی انتظامی و مردم محلی ساعت ۱۶:۳۰ در محل حادثه حاضر و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: این دو فرد از محدوده روستای تپیک بخش نازلو وارد رودخانه نازلوچای شده بودند تا از مسیر حرکت آب به روستای طمطمان و قلعه اسماعیل آقا در آن طرف رودخانه عبور کنند که در این مسیر گرفتار جریان شدید رودخانه شده و پس از طی مسافتی غرق می‌شوند.

عماری ادامه داد: نیروهای امدادی روز جمعه پس از ۳ ساعت جست‌وجو در ساعت ۱۹:۰۰ جسد مغروق اولی را کمی پایین‌تر از محل ورود به رودخانه پیدا کرده و به عوامل انتظامی تحویل می‌دهند و عملیات نجات از روز جمعه شروع و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و ادامه دارد.

و️ی عنوان کرد: امروز در سومین روز از اجرای عملیات جست‌وجو با حضور تمامی اکیپ‌های مذکور همانند ۲ روز قبل از ساعات اولیه صبح با حضور بخشدار نازلو و مدیریت بحران فرمانداری در محل حادثه و رودخانه، اقدام به بررسی و جست‌وجوی میدانی و دشتی شده ولی تاکنون موفق به کشف جسد مغروق نشده و عملیات تا پیدا شدن پیکر وی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 748872

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران